Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beste apps voor livescores (en live wedden)

Hey

Tegenwoordig probeer ik vooral live te wedden, dit natuurlijk met wisselend succes ;-) . Hiervoor gebruik ik verschillende apps en websites om het wedstrijdverloop te bekijken en dan vooral wie er momenteel druk aan het zetten is. Dit tonen sommige in een overzichtelijk grafiekje. Zoals deze hieronder bv

SofaScore

Dan heb je natuurlijk ook de website WhoScored en de app 365scores, maar zijn er nog andere apps of websites die ongeveer hetzelfde systeem hebben?
0
0
0 likes
Gestart doorCountry flagwestelboy5
18-04-2016 19:44 in Hulp en advies
8 reacties
sofascore mijn voorkeur. na 2 minuten kun je het doelpunt ook al terug zien op de app.
0
0
0 likes
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
westelboy5:
Hey

Tegenwoordig probeer ik vooral live te wedden, dit natuurlijk met wisselend succes ;-) . Hiervoor gebruik ik verschillende apps en websites om het wedstrijdverloop te bekijken en dan vooral wie er momenteel druk aan het zetten is. Dit tonen sommige in een overzichtelijk grafiekje. Zoals deze hieronder bv

SofaScore

Dan heb je natuurlijk ook de website WhoScored en de app 365scores, maar zijn er nog andere apps of websites die ongeveer hetzelfde systeem hebben?

https://betballers.com
0
0
0 likes
mokum1995:
westelboy5:
Hey

SofaScore

https://betballers.com

Merci. Die site ziet er wel goed uit.
0
0
0 likes
Ik gebruik Goal Live. Gratis app met weinig reclame. Heel overzichtelijk en supersnelle meldingen van goals en rode kaarten. Kan allerlei instellingen aanpassen en favoriete teams in een shortlist maken voor tussenstanden.
Wedstrijden worden per competitie weergeven, alleen je favoriete teams komen bovenaan in de shortlist.

0
0
0 likes
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Ik zweer bij flashscore.com
0
0
0 likes
Goal Live / Soccerway apps

Draaien beiden met hetzelfde systeem. En goals e.d zijn supersnel.

Tip: Zet de app niet tegelijk aan met kijken naar een wedstrijd op bijvoorbeeld fox. Deze apps zijn op premier league wedstrijden enzo 20seconden sneller dan Fox.
0
0
0 likes
Ik gebruik FlashScore.nl en eigenlijk niets anders dan dat. Fijn Nederlands commentaar voor grote competities, heel breed aanbod aan sporten en erg snel.
0
0
0 likes

Niet zeker waarom dit item bovenaan staat in mijn lijst, maar wel interessant.

Ik kende betballers niet. Is het nog steeds het geld waard ?

0
0
0 likes
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal