Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beste apps voor livescores (en live wedden)

Hey

Tegenwoordig probeer ik vooral live te wedden, dit natuurlijk met wisselend succes ;-) . Hiervoor gebruik ik verschillende apps en websites om het wedstrijdverloop te bekijken en dan vooral wie er momenteel druk aan het zetten is. Dit tonen sommige in een overzichtelijk grafiekje. Zoals deze hieronder bv

SofaScore



Dan heb je natuurlijk ook de website WhoScored en de app 365scores, maar zijn er nog andere apps of websites die ongeveer hetzelfde systeem hebben?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar westelboy5
Country flagwestelboy5 in 18-04-2016 17:44 Hulp en advies
in 18-04-2016 17:44 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sofascore mijn voorkeur. na 2 minuten kun je het doelpunt ook al terug zien op de app.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
westelboy5:
Hey

Tegenwoordig probeer ik vooral live te wedden, dit natuurlijk met wisselend succes ;-) . Hiervoor gebruik ik verschillende apps en websites om het wedstrijdverloop te bekijken en dan vooral wie er momenteel druk aan het zetten is. Dit tonen sommige in een overzichtelijk grafiekje. Zoals deze hieronder bv

SofaScore



Dan heb je natuurlijk ook de website WhoScored en de app 365scores, maar zijn er nog andere apps of websites die ongeveer hetzelfde systeem hebben?


https://betballers.com
0 Vind ik leuk's
mokum1995:
westelboy5:
Hey

Tegenwoordig probeer ik vooral live te wedden, dit natuurlijk met wisselend succes ;-) . Hiervoor gebruik ik verschillende apps en websites om het wedstrijdverloop te bekijken en dan vooral wie er momenteel druk aan het zetten is. Dit tonen sommige in een overzichtelijk grafiekje. Zoals deze hieronder bv

SofaScore



Dan heb je natuurlijk ook de website WhoScored en de app 365scores, maar zijn er nog andere apps of websites die ongeveer hetzelfde systeem hebben?


https://betballers.com


Merci. Die site ziet er wel goed uit.
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik Goal Live. Gratis app met weinig reclame. Heel overzichtelijk en supersnelle meldingen van goals en rode kaarten. Kan allerlei instellingen aanpassen en favoriete teams in een shortlist maken voor tussenstanden.
Wedstrijden worden per competitie weergeven, alleen je favoriete teams komen bovenaan in de shortlist.



0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Ik zweer bij flashscore.com
0 Vind ik leuk's
Goal Live / Soccerway apps

Draaien beiden met hetzelfde systeem. En goals e.d zijn supersnel.

Tip: Zet de app niet tegelijk aan met kijken naar een wedstrijd op bijvoorbeeld fox. Deze apps zijn op premier league wedstrijden enzo 20seconden sneller dan Fox.
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik FlashScore.nl en eigenlijk niets anders dan dat. Fijn Nederlands commentaar voor grote competities, heel breed aanbod aan sporten en erg snel.
0 Vind ik leuk's

Niet zeker waarom dit item bovenaan staat in mijn lijst, maar wel interessant.

Ik kende betballers niet. Is het nog steeds het geld waard ?


0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.