Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beste strategie?

Ik ben dit weekend begonnen aan een goede strategie te vinden voor de belgische competitie:
mijn tactieken zijn: (op alle matchen)
- Thuis wint
- gelijk spel
- uit wint
- random
- laagste odds
- hoogste odds
- eigen keuze
Voorlopige tussenstand na (10 euro op iedere match per strategie) (FICTIEF) =D
- Thuis wint - € 52,50
- gelijk spel € 27,00
- uit wint € 69,50
- random € 144,50
- laagste odds -€ 36,50
- hoogste odds € 53,50
- eigen keuze € 33,50
Dus Random haalt het op dit moment, maar das toeval en zal waarschijnlijk later nog slecht uit draaien, al weet je maar nooit. ( het is tenslotte belgisch voetbal :D )...
In afwachting van het volgend weekend zijn er misschien nog mensen die een of andere strategie hebben?
Ik moet wel toegeven dat de uitslagen hier en daar mij verrast hebben genk verloren en anderlecht gelijk (al had anderlecht wel een paar spelers gemist denk maar aan boussoufa en legear, alsook kanu die tijdens wedstrijd vroeg uitviel)
mvg streetwatch (vraagt zich af waarom ik dit topic zo laat maakt)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar streetwatch
Country flagstreetwatch in 13-03-2011 00:34 Hulp en advies
in 13-03-2011 00:34 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dit is naar mijn mening niet echt een goede strategie, omdat je er gewoonweg niks uit kan halen kwa stats
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
streetwatch mvg streetwatch (vraagt zich af waarom ik dit topic zo laat maakt)[/quote:

De statistieken vind ik tot nu toe ook nog niet betrouwbaar daar kan je veel meer informatie uithalen als het bijv over honderden weddenschappen gaat. Op de site van de Jupiler Pro League kan je via http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/ (competitie - statistieken) erg waardevolle informatie zien die je kan gebruiken voor de wedstrijden uit Belgie. Het late posten kan gebeuren heb het zelf ook dat ik ene keer alles vroeg plaats en de andere keer ook echt laat. In ieder geval succes met de volgende weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.