Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat zijn betrouwbare bookmakers?

Hallo mensen,

Vroeger had ik een unibet account maar wegens omstandigheden kan ik daar niet meer spelen. Nou wou ik gewoon voor de lol een paar voetbalwedstrijden meepakken vanavond maar heb ik eigenlijk geen idee wat een goede betrouwbare website is behalve unibet zgmaar. Iemand die mij kan helpen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bapinho
Country flagbapinho in 30-06-2020 12:23 Hulp en advies
in 30-06-2020 12:23 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Welkom terug zullen we maar zeggen. Ik heb de titel van het topic even aangepast, omdat hij wel erg lang was.


Op VW staan eigenlijk alleen maar bookmakers die betrouwbaar zijn. Wanneer je wel in conflict raakt, kun je bij Support aan de bel trekken en dan willen zij je altijd wel helpen.


Voor nu zou ik zeggen: Bwin, 888, Betfair, LeoVegas. Daar speel ik zelf de meeste betjes.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op di. jun.. 2020, 14:29 schreef richard123:

Welkom terug zullen we maar zeggen. Ik heb de titel van het topic even aangepast, omdat hij wel erg lang was.


Op VW staan eigenlijk alleen maar bookmakers die betrouwbaar zijn. Wanneer je wel in conflict raakt, kun je bij Support aan de bel trekken en dan willen zij je altijd wel helpen.


Voor nu zou ik zeggen: Bwin, 888, Betfair, LeoVegas. Daar speel ik zelf de meeste betjes.

Super! Dankjewel :)

0 Vind ik leuk's

You're welcome! Mocht je bookmakers voor specifieke weddenschappen zoeken, kun je me altijd PM'en of in de chat de vraag stellen. Good luck!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op di. jun.. 2020, 14:47 schreef richard123:

You're welcome! Mocht je bookmakers voor specifieke weddenschappen zoeken, kun je me altijd PM'en of in de chat de vraag stellen. Good luck!

Als ik op jouw link klik van bijv bwin of betfair krijg ik de melding dat t voor nederland niet toegestaan is?

0 Vind ik leuk's
Op di. jun.. 2020, 14:55 schreef bapinho:
Op di. jun.. 2020, 14:47 schreef richard123:

You're welcome! Mocht je bookmakers voor specifieke weddenschappen zoeken, kun je me altijd PM'en of in de chat de vraag stellen. Good luck!

Als ik op jouw link klik van bijv bwin of betfair krijg ik de melding dat t voor nederland niet toegestaan is?

Komt omdat VW ze niet meer in Nederland mag aanbieden. Je kan hier wel gewoon spelen. Je kan ze wel hier vinden.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op di. jun.. 2020, 15:17 schreef richard123:
Op di. jun.. 2020, 14:55 schreef bapinho:
Op di. jun.. 2020, 14:47 schreef richard123:

You're welcome! Mocht je bookmakers voor specifieke weddenschappen zoeken, kun je me altijd PM'en of in de chat de vraag stellen. Good luck!

Als ik op jouw link klik van bijv bwin of betfair krijg ik de melding dat t voor nederland niet toegestaan is?

Komt omdat VW ze niet meer in Nederland mag aanbieden. Je kan hier wel gewoon spelen. Je kan ze wel hier vinden.

Ah okee duidelijk :) Nogmaals bedankt!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.