Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Facebook groepen voor wedders

Beste medebezoekers van Voetbalwedden,

Bij deze wil ik iedereen vragen of er interesse is in een FB groep waarin iedereen toegelaten kan worden die geinteresseerd is in het ontvangen van valuebets en alles wat met de meer serieuze kant van gokken te maken heeft. Het moet echter ook mogelijk zijn voor iedereen die interesse heeft om zich te ontwikkelen als gokker om erin te zitten en van een afstand te kijken en te leren en later ook een contributie te doen. De voordelen van deze groep zouden zijn dat directe communicatie makkelijker mogelijk is en je dus live tips etc ook beter kunt delen en de notificaties kunt filteren!
Ik hoor het graag van iedereen!

(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hanskazan
Country flaghanskazan in 25-11-2015 17:16 Hulp en advies
in 25-11-2015 17:16 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja! Klinkt heel goed!!
0 Vind ik leuk's
Zeer goed idee, ik volg allesins!
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
Er bestaat toch al zoiets...? https://www.facebook.com/groups/1640836079483388/


Bedoeling is dat deze wat serieuzer wordt dus geen combi's etc en puur gericht op value betting om winst te maken, voor de ene zal dit een serieuze winst zijn en voor de ander blijft het een hobby waar wat rondjes bier verdiend mee worden of een vakantie bijvoorbeeld..
Ook is het natuurlijk mogelijk om bookmakers hun bonussen makkelijk te exploiteren etc, zolang het maar winstgevend is!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.