Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bijgeloof tijdens het afsluiten van weddenschappen

Hebben jullie ook bijgeloof met het wedden?

Ik kies nooit 2 wedstrijden uit dezelfde competitie die op dezelfde tijdstip beginnen :d

Vaak zie je dat je er 1 goed hebt en dat de andere fout is :p

0
0
0 likes
Gestart door
Country flagonzemichael
31-07-2010 14:21 in Hulp en advies
21 reacties
[quote]Hebben jullie ook bijgeloof met het wedden?
Ik kies nooit 2 wedstrijden uit dezelfde competitie die op dezelfde tijdstip beginnen :d
Vaak zie je dat je er 1 goed hebt en dat de andere fout is :p
Heb alleen het bijgeloof dat ik nooit twee weddenschappen op een wedstrijd afsluit.
Zelf lijkt het me wel lastig als ik een bijgeloof zoals jou zou hebben want vaak is het zo dat er in competities veel wedstrijden om hetzelfde tijdstip beginnen.
0
0
0 likes
Unibet
Zelf heb ik geen bijgeloof. Ik kan me wel voorstellen dat er wedders zijn die bijgeloof hebben.
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
voor dat ik een bet plaats met een speler to score kijk ik altijd een filmpje van hem op youtube waarom? tja bijgeloof
0
0
0 likes
Net een artikel gelezen welke van toepassing is op dit topic https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-bijgeloof-gokken-moeilijk-maakt/ ;-)
0
0
0 likes
Unibet
Ik denk dat iedere wedder dit bijgeloof wel hanteert.
"zet nooit in op een team/speler dat je ooit vreselijk heeft tegengewerkt/teleurgesteld"
Heb ooit een combo gedaan waarmee ik 450 euro kon winnen waarvoor alleen de tennisspeler tipsevari voor een odd van 1.15 mij heeft laten zitten. Dit was z`n teleurstelling dat ik nooit meer voor deze brildragende idioot ga!
Achteraf ook heel dom dat ik een combo speel met een wedstrijd met een odd van 1.15, maar toch!
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst maar die vent kan ik schieten en zal nooit meer een wedstrijd van
hem bewedden !
0
0
0 likes
Ik bet zelf nooit op wedstrijden die ik ga kijken op TV, feyenoord, premier league etc :P
0
0
0 likes
Niet live wedden op een wedstrijd waar je al op hebt ingezet. (n)
0
0
0 likes
Ik offer altijd een geit voor ik inzet.
0
0
0 likes
Never bet the Devil your head ...
maar:

Doe je dat nog steeds naakt bij de plaatselijke sigarenboer?
0
0
0 likes
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
maar:

rt
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal