Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bijgeloof tijdens het afsluiten van weddenschappen

Hebben jullie ook bijgeloof met het wedden?

Ik kies nooit 2 wedstrijden uit dezelfde competitie die op dezelfde tijdstip beginnen :d

Vaak zie je dat je er 1 goed hebt en dat de andere fout is :p

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 31-07-2010 12:21 Hulp en advies
in 31-07-2010 12:21 Hulp en advies
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Hebben jullie ook bijgeloof met het wedden?
Ik kies nooit 2 wedstrijden uit dezelfde competitie die op dezelfde tijdstip beginnen :d
Vaak zie je dat je er 1 goed hebt en dat de andere fout is :p
Heb alleen het bijgeloof dat ik nooit twee weddenschappen op een wedstrijd afsluit.
Zelf lijkt het me wel lastig als ik een bijgeloof zoals jou zou hebben want vaak is het zo dat er in competities veel wedstrijden om hetzelfde tijdstip beginnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Zelf heb ik geen bijgeloof. Ik kan me wel voorstellen dat er wedders zijn die bijgeloof hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
voor dat ik een bet plaats met een speler to score kijk ik altijd een filmpje van hem op youtube waarom? tja bijgeloof
0 Vind ik leuk's
Net een artikel gelezen welke van toepassing is op dit topic https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-bijgeloof-gokken-moeilijk-maakt/ ;-)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik denk dat iedere wedder dit bijgeloof wel hanteert.
"zet nooit in op een team/speler dat je ooit vreselijk heeft tegengewerkt/teleurgesteld"
Heb ooit een combo gedaan waarmee ik 450 euro kon winnen waarvoor alleen de tennisspeler tipsevari voor een odd van 1.15 mij heeft laten zitten. Dit was z`n teleurstelling dat ik nooit meer voor deze brildragende idioot ga!
Achteraf ook heel dom dat ik een combo speel met een wedstrijd met een odd van 1.15, maar toch!
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst maar die vent kan ik schieten en zal nooit meer een wedstrijd van
hem bewedden !
0 Vind ik leuk's
Ik bet zelf nooit op wedstrijden die ik ga kijken op TV, Feyenoord, premier league etc :P
0 Vind ik leuk's
Niet live wedden op een wedstrijd waar je al op hebt ingezet. (n)
0 Vind ik leuk's
Ik offer altijd een geit voor ik inzet.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Ik offer altijd een geit voor ik inzet.

Doe je dat nog steeds naakt bij de plaatselijke sigarenboer?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
maar:
Ik offer altijd een geit voor ik inzet.

rt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.