Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers richting licenties in NL, de KSA en voetbalwedden.net

Dag allemaal, mogelijk hebben jullie al wat gemerkt aan de logo's op deze website: er zijn een aantal bookmakers voor Nederlandse bezoekers verdwenen. B-win & Un1bet zullen de komende tijd minder/niet op onze website (voor NL bezoekers) getoond worden in slider, toplogo's en bookmakeroverzicht. Un1bet en acht-acht-acht-sport zullen ook niet meer in de tipscompetitie & odds vergelijking vertoond worden. Daarnaast is een enkele bookmaker review in het Engels geplaatst en zijn een aantal andere tijdelijk niet zichtbaar voor NL bezoekers.


Diverse aanbieders zijn door de Nederlandse KSA (Kans Spel Autoriteit) gesommeerd om de komende tijd te stoppen met offline & online marketing, gericht op Nederlandse bezoekers. Wij werken graag aan deze maatregelen mee om het licentieproces (in 2015 zullen legale licenties voor bookmakers in Nederland mogelijk worden) voor deze bookmakers niet in gevaar te laten komen.


Mochten er verdere ontwikkelingen op dit gebied zijn dan houden we jullie in dit topic op de hoogte.


Meer info:

- https://www.kansspelautoriteit.nl

- https://twitter.com/Ksa_Nederland

- https://bit.ly/1tk5jLK (nieuws over de KSA in Google)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 8-07-2014 18:58 Hulp en advies
in 8-07-2014 18:58 Hulp en advies
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het was me al opgevallen dat b-win van de site verdwenen was, ben benieuwd wat er in 2015 allemaal gaat gebeuren!
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
Het was me al opgevallen dat b-win van de site verdwenen was, ben benieuwd wat er in 2015 allemaal gaat gebeuren!


Ja, daar zijn wij ook benieuwd naar. We moeten afwachten, meer kunnen we momenteel niet doen. Oja, gewoon blijven lachen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Is het nog wel zinvol om als nederlander op Unibet actief te zijn dan?
0 Vind ik leuk's
alkmaartje:
Is het nog wel zinvol om als nederlander op Unibet actief te zijn dan?


Dit doet unibet juist om in 2015 zo snel mogelijk een nederlandse licentie te krijgen.
0 Vind ik leuk's
-
alkmaartje:
Is het nog wel zinvol om als nederlander op Unibet actief te zijn dan?


Ja, het is geen enkel probleem om op Unibet als Nederlander actief te zijn. Er veranderd voor Unibet spelers helemaal niets. Unibet mag, net als een paar andere aanbieders (eigenlijk allemaal trouwens, Toto uitgezonderd) alleen geen online marketing meer hebben gericht op NL spelers.

That's it. No worries dus.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ben echt zeer benieuwd wat ons te wachten staat op bookmaker gebied de komende jaren. Hopelijk blijven de odds verder ook een beetje normaal.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
En bij Bwin kan ook nog gewoon gespeeld worden? Goed dat VW meedenkt. Of is dit in overleg met jullie?
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
alkmaartje:
Is het nog wel zinvol om als nederlander op Unibet actief te zijn dan?


Ja, het is geen enkel probleem om op Unibet als Nederlander actief te zijn. Er veranderd voor Unibet spelers helemaal niets. Unibet mag, net als een paar andere aanbieders (eigenlijk allemaal trouwens, Toto uitgezonderd) alleen geen online marketing meer hebben gericht op NL spelers.

That's it. No worries dus.


En hoe zit het met acht, acht, acht? Kan ik daar eventueel ook spelen en betalen ze ook uit?
0 Vind ik leuk's
Als je nou goed leest voordat je gaat posten, als speler veranderd er niks alleen de bookmaker mag geen gebruik maken van offline en online reclame naar nederlandse klanten.,
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Als je nou goed leest voordat je gaat posten, als speler veranderd er niks alleen de bookmaker mag geen gebruik maken van offline en online reclame naar nederlandse klanten.,


Ik heb goed gelezen hoor, maar alleen de gehele website 888 is hier nergens te vinden. Misschien dat daar toch iets meer mee aan de hand was, maar desalniettemin bedankt voor je reactie.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.