Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

CHALLENGE: zo snel mogelijk van 10 naar 1000 euro gaan

Niks te zien hier =(

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rodajc
Country flagrodajc in 17-11-2014 19:15 Hulp en advies
in 17-11-2014 19:15 Hulp en advies
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
met bets van 1 euro ga je de 1000 niet snel halen hoor,maar ik ga af en toe even kijken hoe je ervoor staat, blijf posten en succes !! (y)
0 Vind ik leuk's
mitch010:
met bets van 1 euro ga je de 1000 niet snel halen hoor,maar ik ga af en toe even kijken hoe je ervoor staat, blijf posten en succes !! (y)


Thanks man, en ik snap dat ik met 1 euro niet ver kom maar er zijn niet echt geweldige wedstrijden om op te wedden vandaag/deze week. Als volgende week de competities weer beginnen zal ik wel proberen wat mooie winst te boeken ;)
0 Vind ik leuk's
Tof dat je dit met ons wilt delen! En goed dat je laag begint dat betekent dat je wel realistisch bent in een keer 10 euro inzetten ben je idd zo klaar!
0 Vind ik leuk's
Succes,
maar je zegt het zelf al, het zijn niet echt fantastische wedstrijden om op in te zetten, dus om met een stake van €1 of 2 bij de 1000 te komen, is nog een hele stap te gaan, zeker met deze lage stakes, zou je beter rond een odd van minimaal 2.00 gaan zitten, zodat je bij 1 foute weddenschap toch nog winst kan maken.

0 Vind ik leuk's
Succes.

Ik ga je volgen, en zal met je meedoen. Win jij, win ik. Verlies jij, verlies ik. (y)
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Wat is voor jou snel als je het voorzichtig wilt opbouwen?
0 Vind ik leuk's
skeffneckuz:
Tof dat je dit met ons wilt delen! En goed dat je laag begint dat betekent dat je wel realistisch bent in een keer 10 euro inzetten ben je idd zo klaar!

Thanks man!
0 Vind ik leuk's
melvinkef:
Succes.

Ik ga je volgen, en zal met je meedoen. Win jij, win ik. Verlies jij, verlies ik. (y)


Succes!
0 Vind ik leuk's
dutchdanny:
Succes,
maar je zegt het zelf al, het zijn niet echt fantastische wedstrijden om op in te zetten, dus om met een stake van €1 of 2 bij de 1000 te komen, is nog een hele stap te gaan, zeker met deze lage stakes, zou je beter rond een odd van minimaal 2.00 gaan zitten, zodat je bij 1 foute weddenschap toch nog winst kan maken.


Dankje voor de tip, zal er rekening mee houden!
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Wat is voor jou snel als je het voorzichtig wilt opbouwen?

Ik probeer het zo snel mogelijk te doen, zal waarschijnlijk een paar maanden duren maar ik hoop sneller!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.