Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

correct score exacte uitslagen

Beste Leden zijn er mensen hier die op correcte uitslagen spelen en zo ja misschien hebben jullie tips voor mij ik heb zelf een systeem waarbij ik 7 wedstrijden uitzoek en bij 2 al een klein prijsje heb en bij vier een behoorlijke prijs misschien zijn er mensen die dit al lang doen en zou ik graag ervaring uit willen wisselen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar juan32
Country flagjuan32 in 5-12-2013 19:57 Hulp en advies
in 5-12-2013 19:57 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
juan32:
Beste Leden zijn er mensen hier die op correcte uitslagen spelen en zo ja misschien hebben jullie tips voor mij ik heb zelf een systeem waarbij ik 7 wedstrijden uitzoek en bij 2 al een klein prijsje heb en bij vier een behoorlijke prijs misschien zijn er mensen die dit al lang doen en zou ik graag ervaring uit willen wisselen


Op eredivisieguru spelen we alleen maar correct scores... misschien de top 10 daar eens benaderen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
De enige correct score die ik wel eens speel is 0-0, bijvoorbeeld als beide ploegen gebaat zijn bij een punt en beide niet erg aanvallend spelen. Dan is een 0-0 of een 1-1 zeer wel mogelijk. Alle andere scores voorspellen is in grote mate giswerk naar mijn mening. Neem bijvoorbeeld Ajax-NAC van komend weekend. Ajax zal hoogstwaarschijnlijk winnen, maar kies je voor 2-0, 3-0, 3-1, 4-1, 4-0? Er is geen zinnig woord over te zeggen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.