Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hulp gevraagd voor nieuw te maken voetbal statistieken programma (De Bobzor

Al een tijdje... 4 maanden... Ben ik bezig om een voetbal stats programma in elkaar te brouwen.


Waarom zou je denken. Nou, het idee kwam eigenlijk nadat ik diverse programma's heb gebouwd voor bedrijven (forecasting/ Warehouse Management/ Finance controlling). De huidige websites die er zijn, geven vaak een onjuist beeld van diverse competities, verouderde statistieken (spelers die vorig jaar beslissend zijn geweest niet meer op club aanwezig etc, weer omstandigheden, trainer etc) niet geimplementeerd hierin. Waardoor Club Y vorig jaar met 5-1 won van Club X, nu met 3-0 verliest omdat het team 90% anders is).


Omdat het uitvogelen van stats toch mijn ding is, maar dit tot heden toch wat tijd in beslag neemt (zeker 5 websites checken voor 1 lullige wedstrijd), heb ik toch maar besloten om mijn "vrije" tijd op het werk nutting te besteden en "de Bobzor 2.0" in elkaar te bakken.


Nu ik de juiste backend en frontend in elkaar heb gebouwd, data heb toegevoegd, vraag ik mijn nou af, of ik alle benodigde stats heb. Graag vraag ik jullie, jullie mening.


De stats:

Speler: Positie/ Speel minuten/ Goals/ Assist/ Geel/ Rood/ Veroorzaker Corner Thuis- Uit/ Schot op goal- naast/ Speelstijl/ Links-Rechts benig/ Etc etc

Team: Corner 1st- 2nd/ Goal timeline/ Geel/ Rood/ Derby/

Trainer: Speelstijl/ Tactiek/


Om tot een "cijfer" te komen voor een speler, heb ik diverste stats/ #Geheimvandesmid toegevoegd, wat uiteindelijk zal resulteren in een cijfer voor de basiself in het team die zal aantreden op het veld.


Team A: Gemiddelde cijfer van spelers: 123 VS Team B: Gemiddelde cijfer van spelers: 155 -> Team B wint met 1-3


Voordat ik dit live gooi, wil ik er zeker van zijn, dat ik geen stats vergeet te implementeren.


Gaarne feedback in nette vorm terug.

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tjappie123
Country flagtjappie123 in 16-10-2018 18:36 Hulp en advies
in 16-10-2018 18:36 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.