Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De Gokken Approach Bias Training (onderzoek)

Houd jij ervan om regelmatig te gokken en ga je de uitdaging aan om je gokgedrag eens onder de loep te nemen?

Meld je dan aan voor De Gokken Approach Bias Training.

Doel:
Dit programma is een samenwerking tussen de Universiteit van Amsterdam en Dalhousie University (Canada). Onderzoek heeft aangetoond dat bij gokken zowel bewuste als onbewuste processen een rol spelen. Dit programma onderzoekt de rol van deze onbewuste processen en of ze kunnen worden beïnvloed.

Wat houdt het programma in:
Het programma bestaat uit 4 sessies verspreid over maximaal één week en een vervolgsessie twee weken later. Elke sessie duurt ongeveer 20 minuten, behalve de eerste en laatste sessies die ongeveer 30 minuten duren.

Compensatie:
Als compensatie voor je deelname zal je in totaal voor €30 aan Bol.com vouchers ontvangen (€5 per sessie voor de eerste 4 sessies en €10 voor de vervolgsessie). Je zal de compensatie voor elk van de volledig afgeronde sessies per mail ontvangen aan het einde van de laatste sessie.

Vertrouwelijkheid en privacy:
Het staat je vrij je, op enig moment, terug te trekken uit de studie. Alle informatie verzameld tijdens het onderzoek blijft vertrouwelijk en wordt geanonimiseerd. Je zal niet worden gevraagd jouw naam op te geven en persoonlijke details worden niet gebruikt bij wetenschappelijke verslagen dan wel presentaties die voortkomen uit dit onderzoek. Enkel de hoofdonderzoekers van het programma (dr. M. Boffo en L. Snippe) hebben toegang tot de opgeslagen gegevens.

Meld je hier aan

Let op: alleen mensen woonachtig in Nederland kunnen deelnemen aan dit onderzoek. Deelnemers woonachtig in andere landen kunnen we helaas niet compenseren voor hun deelname. Het programma kan alleen gevolgd worden op PC, Mac of laptop.

--

NB dit onderzoek wordt niet voor of door Voetbalwedden.net uitgevoerd. Wij steunen louter dit initiatief.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 19-06-2017 12:54 Hulp en advies
in 19-06-2017 12:54 Hulp en advies
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onderzoeker-uva:
hahah niet gretig, maar wel nogsteeds heel hard opzoek naar mensen die mee kunnen en willen doen. Daarnaast ook super dankbaar wanneer mensen de vragen lijsten invullen! :)

onderzoeker-uva:

hahah niet gretig, maar wel nogsteeds heel hard opzoek naar mensen die mee kunnen en willen doen. Daarnaast ook super dankbaar wanneer mensen de vragen lijsten invullen! :)


Ga naar een verslavingsforum ofzo.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 13:20
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
onderzoeker-uva:
hahah niet gretig, maar wel nogsteeds heel hard opzoek naar mensen die mee kunnen en willen doen. Daarnaast ook super dankbaar wanneer mensen de vragen lijsten invullen! :)





Ga naar een verslavingsforum ofzo.


Ik snap je punt, maar helaas is dat niet de doelgroep....
0 Vind ik leuk's
Ik wil wel meedoen alleen weet ik niet of ik geschikt ben voor het onderzoek.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jullie vragen om een emailadres en telefoonnummer, dus zo anoniem is het dus niet. Ik snap echt niet dat men hieraan zou willen meewerken.
0 Vind ik leuk's
onderzoeker-uva:
pauperclown:
onderzoeker-uva:
hahah niet gretig, maar wel nogsteeds heel hard opzoek naar mensen die mee kunnen en willen doen. Daarnaast ook super dankbaar wanneer mensen de vragen lijsten invullen! :)





Ga naar een verslavingsforum ofzo.


Ik snap je punt, maar helaas is dat niet de doelgroep....


Hoezo is dat niet jullie doelgroep? Jullie weigeren namelijk mensen die geen uitzonderlijk gokverdrag tonen. Hiermee raak je kant noch wal.
0 Vind ik leuk's
tino23:
Jullie vragen om een emailadres en telefoonnummer, dus zo anoniem is het dus niet. Ik snap echt niet dat men hieraan zou willen meewerken.


Ik snap dat dit niet anoniem aanvoelt, maar dit is enkel om het account te verifieren en een reminder te sturen. Daarna worden al dit soort gegevens verwijderd en blijft er voor elke participant alleen en deelname nummer over.
0 Vind ik leuk's
wedden:
Ik wil wel meedoen alleen weet ik niet of ik geschikt ben voor het onderzoek.


Wanneer je de vragenlijst doorloopt krijg je vanzelf een melding als je niet geschikt bent. Alles wat je tot dan toe heb ingevuld wordt niet meegenomen in het onderzoek en verwijderd. als je wilt kun je het gewoon proberen
0 Vind ik leuk's
Ga naar een verslavingsforum ofzo.

Ik snap je punt, maar helaas is dat niet de doelgroep....

Hoezo is dat niet jullie doelgroep? Jullie weigeren namelijk mensen die geen uitzonderlijk gokverdrag tonen. Hiermee raak je kant noch wal.

Je maakt een heel goed punt. Het is echt een super specifieke doelgroep; mensen die gemiddeld gezien meer gokken maar hier (nog) geen hulp voor krijgen.


Het zou dus goed kunnen dat hier meer mensen zitten die niet in aanmerking komen dan wel. Ik zal daarom niet opnieuw vragen voor deelname. Alle andere vragen beantwoord ik graag
0 Vind ik leuk's
Wat hopen jullie eigenlijk voor elkaar te krijgen met dit onderzoek? (best case scenario)
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
Wat hopen jullie eigenlijk voor elkaar te krijgen met dit onderzoek? (best case scenario)


Best case scenario zou zijn dat de interventie die ontwikkeld is werkt. Dus dat mensen waarbij het gokgedrag uit de hand is gelopen via een online programma hun gokgedrag weer in de hand kunnen krijgen. Het is een relatief simpele interventie, die relatief weinig tijd kost en ook gemakkelijk vanuit huis te doen is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.