De strategie nog zonder naam
-----------------------Stap 1-----------------------------
Je maakt 3 bets van 1 euro waar je in totaal uitkomt boven de 4.0 odd
{het maakt niet uit of dit een combinatie is van meerdere wedstrijden zolang het maar uitkomt boven de 4.0}
(voorbeeld)
----------------------Stap 2-----------------------------
Bij winst van 1,2 of 3 van de bets begin je overnieuw en maak je weer 3 bets die boven de 4.0 uitkomen
{je hoeft niet alle 3 de wedstrijden tegelijk te spelen je kan ook best vandaag 1 en morgen 2 etc}
---------------------Stap 3-----------------------------
Bij verlies van al de 3 bets gaan we het anders aanpakken, nu maken we 2 potjes die wederom boven de 4.0 uit moeten komen
Echter zetten we nu per combibet 2 euro in
----------------------Stap 4-----------------------------
Bij winst begin je weer bij 3x 1
Bij verlies echter bet je nu 1x met 3 euro en wederom odd van 4.0
Bij wederom verlies bet je 1x met 4 euro en als je die verliest 1x met 5 euro
---------------------Uitleg------------------------------
Het voordeel van deze tactiek is dat je wel heel erg slecht in gokken moet zijn wil je alles verliezen
Je hebt voor deze 8 combi's 19 euro nodig, mocht je uiteraard met 38 euro beginnen kun je alles verdubbelen etc
In het voorbeeld hieronder zie je een beetje hoe het werkt
1 euro = 3 euro winst / 1x4-1
1 euro = 2 euro winst / 1x4-2
1 euro = 1 euro winst / 1x4-3
2 euro = 3 euro winst / 2x4-5
2 euro = 1 euro winst / 2x4-7
3 euro = 2 euro winst / 3x4-10
4 euro = 2 euro winst / 4x4-14
5 euro = 1 euro winst / 5x4-19
totaal inzet = 19 euro over 8 bets
Uiteraard kun je als het je goed afgaat ook odds boven de 6 maken bijvoorbeeld om de winst te vergroten.
Je maakt 3 bets van 1 euro waar je in totaal uitkomt boven de 4.0 odd
{het maakt niet uit of dit een combinatie is van meerdere wedstrijden zolang het maar uitkomt boven de 4.0}
(voorbeeld)
----------------------Stap 2-----------------------------
Bij winst van 1,2 of 3 van de bets begin je overnieuw en maak je weer 3 bets die boven de 4.0 uitkomen
{je hoeft niet alle 3 de wedstrijden tegelijk te spelen je kan ook best vandaag 1 en morgen 2 etc}
---------------------Stap 3-----------------------------
Bij verlies van al de 3 bets gaan we het anders aanpakken, nu maken we 2 potjes die wederom boven de 4.0 uit moeten komen
Echter zetten we nu per combibet 2 euro in
----------------------Stap 4-----------------------------
Bij winst begin je weer bij 3x 1
Bij verlies echter bet je nu 1x met 3 euro en wederom odd van 4.0
Bij wederom verlies bet je 1x met 4 euro en als je die verliest 1x met 5 euro
---------------------Uitleg------------------------------
Het voordeel van deze tactiek is dat je wel heel erg slecht in gokken moet zijn wil je alles verliezen
Je hebt voor deze 8 combi's 19 euro nodig, mocht je uiteraard met 38 euro beginnen kun je alles verdubbelen etc
In het voorbeeld hieronder zie je een beetje hoe het werkt
1 euro = 3 euro winst / 1x4-1
1 euro = 2 euro winst / 1x4-2
1 euro = 1 euro winst / 1x4-3
2 euro = 3 euro winst / 2x4-5
2 euro = 1 euro winst / 2x4-7
3 euro = 2 euro winst / 3x4-10
4 euro = 2 euro winst / 4x4-14
5 euro = 1 euro winst / 5x4-19
totaal inzet = 19 euro over 8 bets
Uiteraard kun je als het je goed afgaat ook odds boven de 6 maken bijvoorbeeld om de winst te vergroten.
25-02-2016 21:26 in Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hallo Louweeh (en andere forumleden),
Prachtig om te zien hoe je telkens nieuwe systemen uitwerkt, echt geniaal man!
Ik heb in het verleden al een aantal strategieën van u gevolgd. Kben er telkens met veel enthousiasme aan begonnen en elke keer opnieuw was ik er zeker van dat dit HET systeem was.
Helaas elke keer moeten toegeven dat het systeem niet te kloppen is….
Maar in dit systeem zie ik wel potentieel. Alleen vind ik de winstmarge klein. Stel dat je uw systeem 1x per week uitoefent en je 1 keer winst heb je €1 netto winst.
Zou er geen variant kunnen op bedacht worden waarmee de winst kan verhoogd worden? Want voor een paar euro per week doen we het niet, toch?
Ok, met deze systemen gaan we niet voor de lucky shot en die ene kans op €1000den euro.
Maar zouden we, uitgaande van dit systeem een uitbereiding kunnen vinden waarbij we met een beetje geluk een €100 a €200/maand kunnen halen?
Ik denk bv aan een verdubbeling indien je min. 1 correct hebt bij stap 1. Een soort trapgewijze methode waarbij je met een klein risico voorzichtig opbouwt en de winst verhoogt.
Suggesties?
Prachtig om te zien hoe je telkens nieuwe systemen uitwerkt, echt geniaal man!
Ik heb in het verleden al een aantal strategieën van u gevolgd. Kben er telkens met veel enthousiasme aan begonnen en elke keer opnieuw was ik er zeker van dat dit HET systeem was.
Helaas elke keer moeten toegeven dat het systeem niet te kloppen is….
Maar in dit systeem zie ik wel potentieel. Alleen vind ik de winstmarge klein. Stel dat je uw systeem 1x per week uitoefent en je 1 keer winst heb je €1 netto winst.
Zou er geen variant kunnen op bedacht worden waarmee de winst kan verhoogd worden? Want voor een paar euro per week doen we het niet, toch?
Ok, met deze systemen gaan we niet voor de lucky shot en die ene kans op €1000den euro.
Maar zouden we, uitgaande van dit systeem een uitbereiding kunnen vinden waarbij we met een beetje geluk een €100 a €200/maand kunnen halen?
Ik denk bv aan een verdubbeling indien je min. 1 correct hebt bij stap 1. Een soort trapgewijze methode waarbij je met een klein risico voorzichtig opbouwt en de winst verhoogt.
Suggesties?