Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De vernieuwde verdubbelings strategieën!

Hallo iedereen!!
De laatste weken heb ik me verdiept in 'De verdubbelings strategie'. Ik ben tot dit idee gekomen door informatie te verzamelen van voetbalwedden.net en internet. Daarnaast heb ik veel op papier gezet en nagedacht.
Ik heb twee uitbreidingen voor de strategie bedacht. Bij de een kan je meer besparen en kan je nooit tot 1000 euro in de verdubbeling zitten. De tweede strategie is voor als je op meerdere wedstrijden tegelijk wilt wedden.
Ik heb voorbeelden gemaakt en deze drie onder elkaar gezet, zodat je kunt kijken welke je het beste vindt.
De eerste vergelijking is als je zes keer achter elkaar verliest[b/](wat erg weinig voorkomt):
[b] De normale verdubbelingsstrategie:

Inzet: Quote: Goed/Fout Winst/Verlies:
1,00 2,00 Fout -1,00
2,00 2,00 Fout -2,00
4,00 2,00 Fout -4,00
8,00 2,00 Fout -8,00
16,00 2,00 Fout -16,00
32,00 2,00 Fout -32,00
_______ +
Verlies: -53,00
De RiskFree strategie: (Hierbij verdubbel je je inzet tot vier. Als je die dan ook fout hebt, begin je weer met 1,00 inzet. Dit om een hoge inzet door verdubbelen te voorkomen).
Inzet: Quote: Goed/Fout Winst/Verlies:
1,00 2,00 Fout -1,00
2,00 2,00 Fout -2,00
4,00 2,00 Fout -4,00
1,00 2,00 Fout -1,00
2,00 2,00 Fout -2,00
4,00 2,00 Fout -4,00
_______ +
Verlies: -14,00
De MultipleGame strategie: (De MultipleGame strategie is bedoeld om meerdere wedstrijden tegelijk te kunnen voorspellen met de verdubbelings strategie. Hieronder leg ik het uit met drie wedstrijden tegelijk).
De eerste keer: (Verdubbel!) De tweede keer:
Inzet: Quote: Goed/Fout Winst/Verlies: | Inzet: Quote: Goed/Fout Winst/Verlies:
1,00 2,00 Fout -1,00 | 2,00 2,00 Fout -2,00
1,00 2,00 Fout -1,00 | 2,00 2,00 Fout -2,00
1,00 2,00 Fout -1,00 | 2,00 2,00 Fout -2,00
______ + ______ +
Verlies:-3,00 + -6,00 = -9,00
Vertel maar wat jullie ervan vinden!
Ik ben bezig aan nog 2 voorbeelden, die dan hieronder komen te staan.
-Deze beschrijving mag je niet zonder toestemming van mij ergens anders plaatsen.
-Je mag de het idee hierachter ook niet kopiëren.
-De tactiek mag je wel gebruiken als je wilt.
~Barcasportz
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar barcaportzz
Country flag barcaportzz in 4-11-2011 15:42 Hulp en advies
in 4-11-2011 15:42 Hulp en advies
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het topic is weer aanvraagbaar :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
barcaportzz:
-Je mag de het idee hierachter ook niet kopiëren.

Daar gaat m'n Nobelprijs.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik moet zeggen dat ik het niet begrijp, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen hoor..
0 Vind ik leuk's
Misschien anders aantonen , zo is het nogal onduidelijk vind ik.
Toon het eens aan met weddenschappen die je doet , hebt gedaan ..
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Avatar barcaportzz
barcaportzz Topic starter Geplaatst 4 nov. 2011 om 20:07
Jullie kunnen altijd vragen wat je niet snapt he.
Maar ik moest naar voetbaltraining, dus had niet veel tijd.
Komende dagen zal ik hier nog veel aandacht aan besteden (inclusief voorbeelden met echte wedstrijden).
Bedankt vw-crew voor de opening :P
Dus vraag maar raak!
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Dit zijn gewoon varianten van de Martingale-strategie. Deze tactiek was zeer populair in het Frankrijk van de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat jij er copyright op hebt! ;-)
Ondanks de populariteit in het Frankrijk van 3 eeuwen geleden, zijn niet alle Fransen miljonair. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit systeem simpelweg niet werkt. Ik was jong en naïef en dacht door steeds maar te verdubbelen de bookie te slim af te kunnen zijn. Dat ging een tijdje goed, maar eenvoudige kansberekening leert je dat het een keer mis zal gaan. Ik verspeelde dan ook mijn hele bankroll. Gelukkig had ik wel mijn originele stortingsbedrag al opgenomen, dus het heeft me uiteindelijk niets gekost. Maar ik had mijn lesje geleerd!
Ik zie dat je ook wat varianten uit de mouw hebt geschud. Ik zeg: begin er niet aan. Struin eens wat forums af en lees eens wat andere punters denken over het Martingale-systeem en haar varianten. Doe het nu, voordat je je hele bankroll verspeelt.
Het enige twee systemen die in mijn ogen kunnen werken is het taartsysteem en flatbetting. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het taartsysteem. Ik zeg 'kunnen,' want je moet natuurlijk wel een degelijke ROI kunnen overleggen.
Om een lang verhaal kort te maken: stop er meteen mee, want Martingale werkt nooit op de lange termijn.
PS:
Je hoeft niet bang te zijn dat ik je auteursrecht zal schenden! ;-)
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar barcaportzz
barcaportzz Topic starter Geplaatst 4 nov. 2011 om 20:19
@jeroenunibet81 'steeds maar te verdubbelen' hiervoor heb ik juist de RiskFree strategie bedacht. Je verdubbelt maar tot bijvoorbeeld 4,00, zodat je niet je hele bankroll verspeelt. Dat is het idee nou juist!
De RiskFree strategie: (Hierbij verdubbel je je inzet tot vier. Als je die dan ook fout hebt, begin je weer met 1,00 inzet. Dit om een hoge inzet door verdubbelen te voorkomen).
Inzet: Quote: Goed/Fout Winst/Verlies:
1,00 2,00 Fout -1,00
2,00 2,00 Fout -2,00
4,00 2,00 Fout -4,00
1,00 2,00 Fout -1,00
2,00 2,00 Fout -2,00
4,00 2,00 Fout -4,00
_______ +
Verlies: -14,00 (en bij verder verdubbelen na 8 keer: -63,00)
Dit is alleen een proef, dus ja: Beter een slecht idee, wat misschien wel een geniaal idee is, dan geen idee. Toch??
1 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Avatar barcaportzz
barcaportzz Topic starter Geplaatst 4 nov. 2011 om 20:23
En trouwens: "De normale verdubbelings strategie" bestaat al ja, maar ik heb hem er alleen bij gezet om aan te geven dat de RiskFree strategie beter kan werken.
1 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
barcaportzz:

(....)
Dit is alleen een proef, dus ja: Beter een slecht idee, wat misschien wel een geniaal idee is, dan geen idee. Toch??

Ik hoop voor je dat je niet met je echte bankroll aan het experimenteren bent. Als het zo makkelijk was zou iedereen miljonair zijn. Of denk je echt dat je de eerste bent die met dit soort varianten op de proppen is gekomen?
Je systeem heeft alleen kans van slagen als je een goede ROI hebt. Maar als je die hebt, heb je natuurlijk ook niet zo'n systeem nodig...
Edit:
'Riskfree' vind ik trouwens een heel ongelukkig gekozen naam. Er is geen een systeem dat risicoloos is.
Edit 2:
Op dit bericht zit copyright! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar barcaportzz
barcaportzz Topic starter Geplaatst 4 nov. 2011 om 20:30
Ieder zijn mening :P En ik wil misschien wel experimenteren met me echte bankroll, maar vandaag nog niet in ieder geval.
Edit 2:
Op dit bericht zit copyright! ;-)
Dan zal ik hem maar niet quoteren :P
En wat betreft de naam. Ik moest iets verzinnen :P weet jij een betere dan?
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.