Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Doelpunten per tijdszone

Hallo,

Ik heb een beetje rondgekeken, maar zie dat er niet echt een forum voor dit onderwerp is.
Ik zie heb wat informatie opgezocht in verband met weddenschappen rond doelpunten in een tijdszone.

Bevoorbeeld: Colombia-Venezuela, tussen minuut 75 en einde speeltijd totaal aantal doelpunten dat in deze periode gescoord wordt over 0,5 @2 bij Bwin.

Hebben jullie ervaring met dit soort weddenschappen?

Voor vanavond speel ik wel: totaal aantal doelpunten tuusen 75 en einde speeltijd boven 0,5 @2 bij Bwin voor Colombia-Venezuela.

Colombia scoort 33% van hun doelpunten in deze periode en Venezuela 28%.
Samen komt dit op 61%, dus elke odd die boven de 1,63 ligt heeft value.

We zullen zien, het is eens proberen...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar varken1259
Country flagvarken1259 in 14-06-2015 10:24 Hulp en advies
in 14-06-2015 10:24 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij de weddenschap die je nu plaatst, kun je beter kijken naar het percentage van de wedstrijden dat Colombia en Venezuela een doelpunt maken tussen minuut 75 en het einde van de speeltijd. Zelfs al scoren ze over 10 wedstrijden allebei 100% van hun doelpunten in deze periode van de wedstrijd - als dit slechts 1 doelpunt betreft, hebben ze 9 wedstrijden waarin zij niet scoren in deze periode.

Daarnaast kun je je afvragen of je als je een dergelijke bereking wel goed maakt, of je dan direct kunt zeggen dat elke odd boven ... value heeft, omdat dat natuurlijk afhankelijk is van de wedstrijd die gespeeld wordt met de relevante factoren met betrekking tot die wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/14/2015
Sweden - Montenegro /soccer, Qualifications to EURO 2016/

Palmeiras - Fluminense /soccer, Brazil, Serie A/

*Fix: Club Nacional - Penarol /soccer, Uruguay
* odd is more than 10!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.