Draai jij winst of verlies?
Ik sta ondertussen denk ik -100, ik verlies meer dan dat ik win.
Hoe zit dat nou bij jullie? ik bedoel ik zie veel topics, winnen jullie dan ook vaak?
KortkortkorktorktorktktrasdfffffffffffffffffffffffffsadasdHier uw doorstreepte tekst
Hoe zit dat nou bij jullie? ik bedoel ik zie veel topics, winnen jullie dan ook vaak?
Kortkortkorktorktorktktrasdfffffffffffffffffffffffffsadasd
10-10-2011 14:35 in Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
90% speelt verliesgevend, hoe denk je anders dat de bookmakers nog kunnen bestaan en er steeds nieuwe bookmakers ontstaan?
Maar je zegt dat je -100 staat, heb je je spel al geanalyseerd? Speel je combi's of singles? Probeer het dan eens op een andere manier. Of zet je teveel in? Ik vind -100 wel erg veel. Ik maak iig elke maand een kleine winst maar speel toch meer als tijdsbesteding. Ben er intussen wel achter dat toto mij geen jackpot zal bezorgen.
Maar je zegt dat je -100 staat, heb je je spel al geanalyseerd? Speel je combi's of singles? Probeer het dan eens op een andere manier. Of zet je teveel in? Ik vind -100 wel erg veel. Ik maak iig elke maand een kleine winst maar speel toch meer als tijdsbesteding. Ben er intussen wel achter dat toto mij geen jackpot zal bezorgen.