Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Draai jij winst of verlies?

Ik sta ondertussen denk ik -100, ik verlies meer dan dat ik win.
Hoe zit dat nou bij jullie? ik bedoel ik zie veel topics, winnen jullie dan ook vaak?
Kortkortkorktorktorktktrasdfffffffffffffffffffffffffsadasd Hier uw doorstreepte tekst
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jasperav
Country flagjasperav in 10-10-2011 16:35 Hulp en advies
in 10-10-2011 16:35 Hulp en advies
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
90% speelt verliesgevend, hoe denk je anders dat de bookmakers nog kunnen bestaan en er steeds nieuwe bookmakers ontstaan?
Maar je zegt dat je -100 staat, heb je je spel al geanalyseerd? Speel je combi's of singles? Probeer het dan eens op een andere manier. Of zet je teveel in? Ik vind -100 wel erg veel. Ik maak iig elke maand een kleine winst maar speel toch meer als tijdsbesteding. Ben er intussen wel achter dat toto mij geen jackpot zal bezorgen.
0 Vind ik leuk's
2 maanden bezig: +138 euro. Dit is inclusief 50 euro bonus die is rondgespeeld. Houdt niet echt over dus...
0 Vind ik leuk's
2011:
3698 bets
ROI: 109%
How do you like them apples.
0 Vind ik leuk's
3 maanden +364 winst ;-)
0 Vind ik leuk's
hahaha ja iedereen staat verliest dat is duidelijk! ik heb nog nooit gehoord dat iemand rijk is geworden van wedden :)
0 Vind ik leuk's
+/- €1000 per maand, wat elke maand oploopt.
0 Vind ik leuk's
robertw:
2011:
3698 bets
ROI: 109%
How do you like them apples.

Netjes (y) Zit zelf ook op een vergelijkbaar ROI.
0 Vind ik leuk's
Werken jullie met een soort van programma/spreadsheet om je ROI snel en makkelijk bij kunnen te houden? Let me know.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Je kan blogabet gebruiken. Ik volg tips van iemand uit Engeland, goede resultaten altijd. Zijn picks zet ik altijd op een blog, lekker overzichtelijk. Voor mijn eigen weddenschappen plaats ik alles in Excel. 1x per week maak ik een balans op. Zo heb je een goed overzicht van je winst of verlies, maar dat laatste komt niet zo vaak voor bij mij :)
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik een vrij uitgebreide Excelsheet ja om alles bij te houden.
Sporten, tippers, soorten bets, etc.etc.
Blogabet is ook een goede, al gebruik ik die alleen om 'mijn eigen' tips bij te houden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.