Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Facebook betting groepen

Omdat facebook krioelt van honderden "betting" groups en je op den duur door de bomen het bos niet meer kan zien , wou ik graag eens weten van de leden hier ( Belgische als Nederlandse ) welke groepen volgens jullie de betere zijn , welke Facebook groepen hebben een goeie reputatie en zijn ( soms ) betrouwbaar met (nuttige) info en/of tips .
Ben eens zeer benieuwd welke groepen uit de bus zullen komen
Many Thanks
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 29-01-2016 15:39 Hulp en advies
in 29-01-2016 15:39 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier kan een slotje op. Je mag geen andere websites promoten. Lees ook even de huisregels door.
0 Vind ik leuk's
Dit is idd geen Topic dat thuishoort bij VW zoals toptipper het meld.
Promoten/en of acties van andere sites is verboden
0 Vind ik leuk's
toptipper12:
Hier kan een slotje op. Je mag geen andere websites promoten. Lees ook even de huisregels door.


ik promoot nergens een website , ( zowiezo is Facebook al geen wedsite , maar een community waar mensen onderling met elkaar in kontakt kunnen komen ) maar ik vraag gewoon waar goeie tips en/of info te vinden
als dit hier niet mag , dan moet je ook veel verbieden in de chat
het gaat hier gewoon om extra info die voor iedereen misschien nuttig kan zijn om extra tips of info te weten over bepaalde matchen , wat dat is wat iedereen hier toch wil
dus ik laat de beheerders van VW hierover beslissen , maar zou het jammer vinden als extra info , al is dat dan bijv via een medium als Facebook , niet zou thuishoren in een site als deze
0 Vind ik leuk's
Vinden wij ook jammer. Maar het mag niet. Mod heeft altijd het laatste woord. Lees de huisregels maar door
0 Vind ik leuk's
spartacus:


ik promoot nergens een website , ( zowiezo is Facebook al geen wedsite , maar een community waar mensen onderling met elkaar in kontakt kunnen komen ) maar ik vraag gewoon waar goeie tips en/of info te vinden

(...)


Je promoot inderdaad niets, maar je nodigt anderen wel uit om hier reclame te maken voor andere websites (ook Facebook is natuurlijk een website). Dat is dan ook de reden waarom ik hier een slotje op zet.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.