Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Halftime u0,5 goals statistieken

Goeiemiddag,


Ik was benieuwd of iemand bekend is met een website waar ik statistieken kan vinden over 'under 0,5 goals @ halftime'. Oftewel 0-0 correct score. Op de website windrawwin.com (https://www.windrawwin.com/statistics/half-time-over-under-05-goals/) vind ik wel statistieken over 'over0,5 goals @ halftime', maar niet over under. Ik heb me de afgelopen weken een beetje verdiept in het wedden op gelijke spelen en in mijn ogen zit hier behoorlijk wat value in.


Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jelte
Country flagjelte in 16-07-2018 13:50 Hulp en advies
in 16-07-2018 13:50 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

En waarom ligt hier volgens jou value in? odds voor een HT 0-0 liggen meestal rond de 3, dus 1 op de 3 moet je goed hebben om break even te draaien, en dus minimaal 2 goed maken voor winst. Naar mijn weten is 1 op de 4 of misschien 5 een 0-0 rust wedstrijd. Uiteraard ligt het ook aan welke competite, maar ben benieuwd naar jouw ervaring.

0 Vind ik leuk's

http://www.thestatsdontlie.com heeft behoorlijk wat stats.

Het is 'over' of 'under'. Als `n team 'Over 0.5' staat, zal deze niet op de 'under 0.5' lijst voorkomen...of begrijp ik je dan verkeerd?


Ben het wel met bovenstaande reactie eens, de kans op een 0-0 met rust is klein.


Succes iig!

0 Vind ik leuk's
Op ma. 16 jul. 2018, 16:35 schreef rjansen82:

http://www.thestatsdontlie.com heeft behoorlijk wat stats.

Het is 'over' of 'under'. Als `n team 'Over 0.5' staat, zal deze niet op de 'under 0.5' lijst voorkomen...of begrijp ik je dan verkeerd?


Ben het wel met bovenstaande reactie eens, de kans op een 0-0 met rust is klein.


Succes iig!

Ag ja, half lezen noemen ze dat, ik las 0-0, maar gaat om under/Over 0.5. Komt eigenlijk dan op hetzelfde neer toch?

Volgens mij was daar al vorig jaar een heel discussie over met iemand van VW die volgens hem duizenden euro's winst maakte per maand met over/under 0.5, maar als je hem om één bewijs vroeg van een uitbetaling kom ie dat niet aantonen. Dus tjsa, nee ik zie er geen value in. maar ben benieuwd naar de overige meningen van VWérs.

0 Vind ik leuk's

Bedankt voor jullie reactie!


@Tino23. Ik geef je later vandaag even een reactie waarom er hier in mijn ogen value in zit.


@rjansen82. Onwijs bedankt! Op deze site heb ik precies gevonden wat ik zoek! Het is inderdaad zo dat als een wedstrijd halverwege niet u0,5 is, het o0,5 is. Op windrawwin krijg ik echter de statistieken te zien van ploegen die het vaakst o0,5 @ halftime hebben. Ik wou juist ploegen hebben die het vaakst u0,5 @ halftime hebben.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 16 jul. 2018, 16:21 schreef tino23:

En waarom ligt hier volgens jou value in? odds voor een HT 0-0 liggen meestal rond de 3, dus 1 op de 3 moet je goed hebben om break even te draaien, en dus minimaal 2 goed maken voor winst. Naar mijn weten is 1 op de 4 of misschien 5 een 0-0 rust wedstrijd. Uiteraard ligt het ook aan welke competite, maar ben benieuwd naar jouw ervaring.

Goeie vraag waarom hier in mijn ogen value in zit, dit had ik even moeten toelichten. Ik ben begonnen de 0-0 correct score te onderzoeken toen ik onderstaande tekst tegen kwam op Windrawwin:


"Out of 19745 games played this season across all of the leagues that WinDrawWin covers, there were over 0.5 goals at half-time in 8985 of those games. That's 45.51% of games on average where there were over 0.5 goals at half-time."


Dat zou betekenen dat 54,49% van de wedstrijd een 0-0 stand heeft bij rust. Deze cijfers lijken mij niet juist (het percentage is een stuk lager), maar ik vond het wel interessant om het verder te onderzoeken. Ik heb daarom de halftime uitslagen van 3 competities over de laatste 5 speelronden op een rij gezet. 3 competities en 5 wedstrijden zijn niet veel en dus niet heel betrouwbaar, maar het geeft wel een indicatie van de potentie. Ik moet meer uitzoeken om met zekerheid te zeggen dat hier value in zit. Dit betreffen competities waarvan ik het idee heb dat er weinig wordt gescoord. Hier kwamen de volgende statistieken uit naar voren. Hierbij heb ik geen rekening gehouden met wedstrijden die ik logischerwijs niet zou spelen (bijv. nr 1 thuis tegen de nr. laatst ed). Ik denk daarom dat het winstpercentage hoger kan zijn.


Indonesië Liga 1. In de laatste vijf speelronden zijn hier 44 wedstrijden gespeeld. Van deze 44 wedstrijden waren er 15 0-0 bij rust. 34,1%.

China Jia Competitie: In de laatste vijf speelronden zijn hier 39 wedstrijden gespeeld. Van deze 39 wedstrijden waren er 17 0-0 bij rust. 43,6%.

Ecuador Hoogste Divisie. In de laatste vijf speelronden zijn hier 29 wedstrijden gespeeld. Van deze 29 wedstrijden waren er 13 0-0 bij rust. 44,8%.


Bovenstaande percentages geven in mijn ogen aan dat u0,5 @ halftime (of 0-0 correct score dus) value kan hebben. Dankzij de website van rjansen82 kan ik er wat dieper induiken, maar hoop dat ik je in ieder geval een indruk heb gegeven waarom er in mijn ogen value in zit.


1 Vind ik leuk's
Op ma. 16 jul. 2018, 17:57 schreef jelte:
Op ma. 16 jul. 2018, 16:21 schreef tino23:

En waarom ligt hier volgens jou value in? odds voor een HT 0-0 liggen meestal rond de 3, dus 1 op de 3 moet je goed hebben om break even te draaien, en dus minimaal 2 goed maken voor winst. Naar mijn weten is 1 op de 4 of misschien 5 een 0-0 rust wedstrijd. Uiteraard ligt het ook aan welke competite, maar ben benieuwd naar jouw ervaring.

Goeie vraag waarom hier in mijn ogen value in zit, dit had ik even moeten toelichten. Ik ben begonnen de 0-0 correct score te onderzoeken toen ik onderstaande tekst tegen kwam op Windrawwin:


"Out of 19745 games played this season across all of the leagues that WinDrawWin covers, there were over 0.5 goals at half-time in 8985 of those games. That's 45.51% of games on average where there were over 0.5 goals at half-time."


Dat zou betekenen dat 54,49% van de wedstrijd een 0-0 stand heeft bij rust. Deze cijfers lijken mij niet juist (het percentage is een stuk lager), maar ik vond het wel interessant om het verder te onderzoeken. Ik heb daarom de halftime uitslagen van 3 competities over de laatste 5 speelronden op een rij gezet. 3 competities en 5 wedstrijden zijn niet veel en dus niet heel betrouwbaar, maar het geeft wel een indicatie van de potentie. Ik moet meer uitzoeken om met zekerheid te zeggen dat hier value in zit. Dit betreffen competities waarvan ik het idee heb dat er weinig wordt gescoord. Hier kwamen de volgende statistieken uit naar voren. Hierbij heb ik geen rekening gehouden met wedstrijden die ik logischerwijs niet zou spelen (bijv. nr 1 thuis tegen de nr. laatst ed). Ik denk daarom dat het winstpercentage hoger kan zijn.


Indonesië Liga 1. In de laatste vijf speelronden zijn hier 44 wedstrijden gespeeld. Van deze 44 wedstrijden waren er 15 0-0 bij rust. 34,1%.

China Jia Competitie: In de laatste vijf speelronden zijn hier 39 wedstrijden gespeeld. Van deze 39 wedstrijden waren er 17 0-0 bij rust. 43,6%.

Ecuador Hoogste Divisie. In de laatste vijf speelronden zijn hier 29 wedstrijden gespeeld. Van deze 29 wedstrijden waren er 13 0-0 bij rust. 44,8%.


Bovenstaande percentages geven in mijn ogen aan dat u0,5 @ halftime (of 0-0 correct score dus) value kan hebben. Dankzij de website van rjansen82 kan ik er wat dieper induiken, maar hoop dat ik je in ieder geval een indruk heb gegeven waarom er in mijn ogen value in zit.


Leuk dat je je verdiept in mogelijke value. Altijd leuk om het een en ander te bekijken en te vergelijken. Het begin van een goede weddenschap ligt in mijn ogen bij goed huiswerk. Ik ben er ook dagelijks mee bezig. Ik vind het daarom ook interessant als iemand weer een topic opent met een bepaalde strategie, waar hij denkt winstgevend te kunnen zijn. TOP!


Ik heb echter een aantal punten waar je rekening mee dient te houden:


  1. De competities die je aangeeft te willen gaan spelen, kunnen maar bij weinig bookmakers gespeeld worden. Dus voordat je flink wat uren steekt in die competities zou ik eerst eens kijken of de bookmaker waar je bij speelt dit ook aanbiedt.
  2. Je geeft aan dat je meting nog niet betrouwbaar is, dat is inderdaad zo. Houd rekening met het feit dat resultaten uit het (verdere) verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
  3. Je geeft aan: "Hierbij heb ik geen rekening gehouden met wedstrijden die ik logischerwijs niet zou spelen (bijv. nr 1 thuis tegen de nr. laatst ed). Ik denk daarom dat het winstpercentage hoger kan zijn." Waarom zou je die niet spelen? Daar zit dan juist een hogere catering op. Uiteraard de kans van slagen is lager, maar denken in value op de langere termijn levert je de winst.


Ik wil je verder uiteraard niet demotiveren, want ik ben zeer benieuwd naar de resultaten!


Succes!


2 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

@yonkoofc,


Thanks voor je opmerkingen! Ik ben er nog absoluut niet zeker van dat deze strategie winstgevend is, maar dankzij de website van rjansen82 wordt het voor mij een stuk makkelijker om het wat verder uit te zoeken. Om even op je punten te reageren:


  1. Ik speel voornamelijk bij Unibet. Mijn ervaring is dat u0,5 @halftime over het algemeen wel wordt aangeboden, ook bij de kleinere competities. Dit is echter wel een punt om rekening mee te houden inderdaad.
  2. Dit klopt, maar de speelstijl van een bepaald team vergroot of verkleint de kans op een u0,5 @ halftime wel. Afgelopen seizoen was de halftime stand bij uitwedstrijden van Huddersfield 11 van de 19 keer 0-0. Bij City was dit in slechts 3 wedstrijden het geval. Hoewel de resultaten van Huddersfield geen garantie bieden, zit hier in mijn ogen wel value in.
  3. Goed punt, dit ga ik verder uitzoeken.
1 Vind ik leuk's

Wellicht dat je aan deze website ook nog iets hebt: https://adamchoi.co.uk/#/goalsbyhalf/detailed wel minder competities maar je kan wel per team uit en thuis bekijken. Ik gebruik deze site vooral voor corners ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.