Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe kan ik met mijn IPad op mijn bookmaker accounts komen

Ik zit namelijk met het volgende probleem. Sinds kort heb ik een IPad en ik vind dat best wel handig om bv live mee gaan te betten. Nu doet zich het volgende probleem voor: al mijn bet-accounts zijn met hetzelfde e-mail adres aangemaakt. Maar om in configuratie te zijn met mijn PC heb ik ons gewoon email- adres ingegeven bij het opstarten van de IPad.
Gevolg is dat ik wel aan mijn accounts kan zien wat ik gespeeld heb via de vaste PC,maar ofwel kan ik gewoon inloggen en alles volgen,maar lukt het live betten gewoon niet doordat het email adres van de IPad niet in overeenstemming is met die van de accounts van de bookmakers. Gevolg is dat alles blokkeert. Nu is mijn vraag:hoe kan dit probleem opgelost worden??
Ik dacht dat het IP adres genoeg was om dit probleem op te lossen,maar dat blijkt niet zo simpel te zijn. :s
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 28-10-2012 19:18 Hulp en advies
in 28-10-2012 19:18 Hulp en advies
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gokje...
Ga naar Settings > Mail, Contacts, Calendar en scroll aan de rechterkant naar beneden tot dat je "Default Account" ziet staan. Hier kan je accounts verwijderen.
Dat is volgens mij wel een oplossing voor je probleem. Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Gokje...
Ga naar Settings > Mail, Contacts, Calendar en scroll aan de rechterkant naar beneden tot dat je "Default Account" ziet staan. Hier kan je accounts verwijderen.
Dat is volgens mij wel een oplossing voor je probleem. Succes!
.
Is inderdaad gelukt om het te veranderen, dus uw uitleg was goed. Maar na het herinstalleren blijf ik nog steeds met dezelfde problemen zitten. Ik kan ofwel inloggen, maar niet delivebetpagina openen die blokkeerd.
Ofwel krijg ik de livebetpagina open,maar kan dan niet meer inloggen??
:-@ :-@
0 Vind ik leuk's
Is dat niet omdat flash niet ondersteund wordt door de iPad?
0 Vind ik leuk's
En om welke bookmaker gaat het ? Is deze bookmaker toevallig niet geblokkeerd in Belgie ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
normaal zijn de apps work around de blokkering van de BE GOV zever ...
heb helaas geen ipad ervaring zit hier met android dingen te prutsen, maar vind het nog niet zo optimaal die apps ;o)
0 Vind ik leuk's
lohocla:
normaal zijn de apps work around de blokkering van de BE GOV zever ...
heb helaas geen ipad ervaring zit hier met android dingen te prutsen, maar vind het nog niet zo optimaal die apps ;o)

Het lijkt inderdaad zo dat het met de Belgische GOV te maken heeft,zelfs bij unibet.be lukt het niet omdat je bij unibet/touch.com terecht komt en die opereert vanuit Londen en is dus verboden in Belgie. Kortom in Belgie is het een soep aan het worden.
En als klap op de vuurpijl,vandaag het bericht gekregen dat SKRILL(het vroegere moneybookers) geen geldtransfers meer gaat toelaten naar bookmakers die in Belgie verboden zijn vanaf 12/11/2012. Ze zijn in Belgie de duimschroeven aan het aanhalen voor de verstokte wedders.
(n) (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
En als klap op de vuurpijl,vandaag het bericht gekregen dat SKRILL(het vroegere moneybookers) geen geldtransfers meer gaat toelaten naar bookmakers die in Belgie verboden zijn vanaf 12/11/2012. Ze zijn in Belgie de duimschroeven aan het aanhalen voor de verstokte wedders. (n) (n) (n) (n)

Om hier op door te gaan kan via dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/moneybookers-paypal-neteller-1175/#50625
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.