Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie over wedden (literatuur of websites)

Hoi allemaal,

ik heb een vraag of er goede boeken etc te lezen zijn waar je meer van kan leren over het wedden op voetbal? Zoja, wat raad je aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stapelaar
Country flagStapelaar in 12-03-2018 16:00 Hulp en advies
in 12-03-2018 16:00 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 12 mrt. 2018, 17:00 schreef Stapelaar:

Hoi allemaal,

ik heb een vraag of er goede boeken etc te lezen zijn waar je meer van kan leren over het wedden op voetbal? Zoja, wat raad je aan?

Hoi Stapelaar,


Er zijn veel Nederlandse en Engelstalige websites die de nodige informatie bieden. Alleen op VW hebben in het verleden leden al behoorlijke goede informatie geschreven en of gedeeld.


In dit subforum staat behoorlijk wat interessante info:

https://www.voetbalwedden.net/forum/wedstrategie-110


In het kenniscentrum staan de nodige tips:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum


Succes met wedden en vragen kun je hier altijd kwijt!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Beste allemaal .


Zou het volgens jullie eventueel nuttig zijn om een 'kampioenen" topic te starten ?

Hier kunnen we elkaar helpen door het melden van eventuele matchen waarbij een ploeg kampioen kan spelen.

vb : Als Bayern dit weekend kan winnen van RB en Schalke verliest zijn ze kampioen ,

als City deze week en volgende week kan winnen (thuis van ManU) zijn ze al kampioen ,

Als PSG dit weekend kan winnen en volgende week ook zijn ze al kampioen , ....


Hierbij kunnen we ook eventueel matchen melden van ploegen die moeten winnen voor eindrondes ed ...

(Verwijzing naar Eupen Mechelen en Standaard van afgelopen weekend in de Belgische Competitie)

Graag jullie mening ..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.