Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Johan Derksen Toto Tips Lay Strategie

Er zijn mensen die zijn zeer sterk in het voorspellen van wedstrijden. Zij hebben een zeer sterke intuïtie en weten wie gaat winnen. Nu geloof ik ook dat er mensen zijn die intuïtief juist boven gemiddeld steeds het verkeerde voorspellen. Dus niet mensen die random wedstrijden voorspellen, maar mensen die er wel veel vanaf weten maar de verkeerde keuzes en afwegingen maken. Zo zijn er denk ik genoeg tippers die je beter kunt layen dan echt volgen.
Nu heb ik in Johan Derksen mijn proefpersoon gevonden. Hij weet veel van voetbal en voorspelt iedere week 6 wedstrijden in het tvprogramma VI. En deze week heeft hij zijn dieptepunt bereikt met 0 goede wedstrijden. Dus in mijn experiment ben ik dus van plan zijn voorspellingen te layen of het tegenovergestelde te nemen. bijv hij voorspelt een 1tje dan zet ik in op de dubbele kans x2.
Het experiment:
- Ik gebruik nepgeld
- Ik kijk naar de odds van Betfair Bwin en unibet, omdat ik die zelf ook gebruik
- Per wedstrijd zal ik voor €10 netto winst gaan
Bijv Hij voorspelt een 1tje en de dubbele kans x2 is 1.5 bij Bwin dan zet ik €20 in of bijvoorbeeld hij voorspelt een 1tje en bij betfair kun je het 1tje layen @1.5 dan zet ik €5.27 in. Als hij een week dus alles fout heeft zal er €60 euro winst zijn.
Nu weet ik dat hij vaak niet de makkelijkste wedstrijden voorspelt, maar ik vind het toch een grappig/leuk experiment en ben benieuwd wat voor ROI ik hier mee haal.
Vrijdag dus de eerste ronde. Tips altijd welkom. Misschien andere manier van inzetten.
edit: Aantal wedstrijden die hij voorspelt kan volgens mij verschillen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeweetzellef
Country flagjeweetzellef in 31-10-2012 16:23 Hulp en advies
in 31-10-2012 16:23 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Johan Derksen = Nederland13? :d
Just joking nl13. Wel een grappige strategie, ben benieuwd.
Ik vind wel dat hij er kennis van heeft, maar vaak de wedstrijd onverwacht eindigd :)
0 Vind ik leuk's
Er zit wel wat in, meer dan de helft heeft die vaak fout ondanks die er kennis van heeft maar de eredivisie is echt verassend waarin alles kan gebeuren.
Dus leuk experiment wat nog redelijk zou kunnen werken.
0 Vind ik leuk's
Hmm, hij heeft het vaak fout maar ook weer niet zó vaak. Lay-odds zijn gigantisch laag op favorieten (welke hij toch kiest) dus je moet iets van 5 v/d 6 fout hebben om dit +EV te maken.
*nb zijn maar random nummers niet nagerekend maar je snapt het principe, de helft fout / de helft goed is niet profitabel
0 Vind ik leuk's
Sommige mensen zijn echt niet serieus te nemen..
0 Vind ik leuk's
Lol, dit is een grapje zeker?
Johan zit er vaak naast, maar soms juist niet. Daarnaast kan je net zo goed tips van sommigen op deze site gaan layen, daar valt meer 'value' te halen (voor zover je van value kan spreken natuurlijk).. :p
Ik bedoel hiermee dat je gewoon random aan het layen bent, daar zie ik op de lange termijn alleen maar verlies in
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Leuk idee, ik ben wel benieuwd. Wat zijn zijn voorspellingen voor het komende weekend of geeft hij deze vandaag? Wil je dit in ieder geval de komende periode even in dit topic opsommen?
Mogelijk kunnen we de resultaten van deze test (positief danwel negatief), LSP/ROI begin 2013 naar de redactie van VI sturen. Doen ze er misschien ook nog wel wat mee ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
doet die morgen avond bij vi weer.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Haha, dit is het meest geniale wat ik op deze site gelezen heb: goed bezig! :d
Natuurlijk moet het wel heel raar lopen voordat je hiermee winst gaat maken, maar ik vind hem goed gevonden. En idd: hou eens een paar weken lang bij hoeveel winst/verlies je zou maken als je alle suggesties van Derksen volgt, en hoeveel winst/verlies je maakt als je telkens het tegenovergestelde doet. Als je dat vervolgens naar VI doorstuurt zit het er heel dik in dat Genee er nog een leuk item van gaat maken ook nog. (h)
0 Vind ik leuk's
Ik merk altijd aan Johan dat hij zelf niet zo te spreken is over zijn voorspellingen er valt gewoon te merken dat Johan niet zeker is van zijn zaak. Hij moet ook voor alle wedstrijden zijn voorspellingen doorgeven en lang niet iedere wedstrijd is geschikt om op te wedden en al helemaal niet bij de toto. Johan doet dit maar omdat de Toto sponsor is van Voetbal International en flink wat geld in het laatje brengt. Eigenlijk zouden die voorspellingen een heel seizoen lang met odds van de toto bijgehouden moeten worden denk dat heel voetbal minnend Nederland heel erg zal schrikken :-|
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ach we praten nu over een onderdeel van VI dat ff vlug met natte vingerwerk word ingevuld. Johan is niet te spreken erover, omdat ie gedwongen wordt het te doen (voor sponsorgeld). Verder is een ROI met odds van de toto niet te doen natuurlijk, omdat de marge daar zo groot is..
Ook kiest Johan de wedstrijden niet zelf uit en heeft ie vaak weinig kennis over de desbetreffende competitie, wat je toch een nadeel geeft, hierdoor heeft het layen van zijn wedstrijden geen kans en een ROI bij zijn voorspellingen zetten ook geen zin!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.