Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Martingale via live wedden

Vandaag zat ik er aan te denken, of dit 'systeem' winstgevend zou kunnen zijn.
Wat denken julllie hierover?
Je moet er wel een serieuze bankroll voor hebben, neem bv. zeker €1000.
Het idee is om enkel te wedden op +0.5 gescoorde goals in de aangegeven tijdspanne van 10 of 15 minuten.
Op expekt kan je dit doen elke 10 minuten, bij bwin elke 15 minuten.
De beginnende odds zijn normaal altijd rond de 2, maar je kan bv. ook nog 1-2 minuten extra wachten met inzetten om zo de odd hoger te krijgen.
Je begint met €1 inzet op +0.5 gescoorde goal binnen 00.00-9.59 minuten.
Wordt er niet gescoord, zet je €2 in op minuut 10.00-19.59
Hoe meer je inzet, dus stel dat je €32 inzet, dan zal je ook meer winst maken dan met €1 inzet (wat logisch is).
Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd, maar wat denken jullie?
Mits een grote bankroll moet dit toch wel lukken?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jova
Country flagjova in 18-09-2011 17:01 Hulp en advies
in 18-09-2011 17:01 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik snap je bedoeling maar heb het nog niet geprobeerd ...
ik denk eerlijk gezegd wel dat dit winstgevend is maar dan moeten de odds wel boven de 2.00 liggen anders denk ik van niet
Bv:
ploeg 1 vs ploeg 2
min 0-15 : 1 euro geen doelpunt
min 15-30: 2 euro geen doelpunt
min 30-45: 4 euro geen doelpunt
min 45-60: 8 euro geen doelpunt
min 60-75: 16 euro geen doelpunt
min 75-90: 32 euro --> doelpunt
stel dat de odd 1.75 is dan win je 56 euro , maar je hebt 63 euro ingezet (32+16+8+4+2+1) dan maak je wel verlies
ligt de odd boven de 2 dan maak je wel winst , dus ik zou zeggen dat het van de odds afhangt
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
ik snap je bedoeling maar heb het nog niet geprobeerd ... ik denk eerlijk gezegd wel dat dit winstgevend is maar dan moeten de odds wel boven de 2.00 liggen anders denk ik van niet Bv: ploeg 1 vs ploeg 2 min 0-15 : 1 euro geen doelpunt min 15-30: 2 euro geen doelpunt min 30-45: 4 euro geen doelpunt min 45-60: 8 euro geen doelpunt min 60-75: 16 euro geen doelpunt min 75-90: 32 euro --> doelpunt stel dat de odd 1.75 is dan win je 56 euro , maar je hebt 63 euro ingezet (32+16+8+4+2+1) dan maak je wel verlies ligt de odd boven de 2 dan maak je wel winst , dus ik zou zeggen dat het van de odds afhangt

Bij een quote van 1.75 moet je gewoon iets meer inzetten. Het in te zetten bedrag zal dan wat sneller oplopen, maar volgens de theorie zal je deze extra kosten snel terug verdienen. Zeker met de door Jovanovic genoemde bankroll moet dit goed op te vangen zijn.
0 Vind ik leuk's
Twee keer onverwachts 0-0 en je bent je geld kwijt.
Zes kwartier per wedstrijd. Wedstrijd 1: Eerste kwartier is je inzet € 1, tweede € 2, derde € 4, vierde € 8, vijfde € 16, zesde € 32. Wedstrijd 2: Eerste kwartier € 64, tweede € 128, derde € 256, vierde € 512 (hier ben je je geld al kwijt, 512 + 256 + 128 + 64 + 32 + 16 + 8 + 4 + 2 + 1= 1023), vijfde € 1024, zesde € 2048,-.
En dat is dan als je steeds verdubbelt. Waarschijnlijk zou je vaak al méér dan het dubbele van je vorige inzet moeten inzetten om te voorkomen dat je verlies maakt, zoals Hyunsuk al zegt. Als in de eerste vijf kwartieren namelijk al niet gescoord is, zal de odd voor het zesde kwartier waarschijnlijk geen 2.00 meer zijn.
Geef je geld dan meteen aan mij. Of weet je wat, ik neem genoegen met de helft. Zo hebben we er allebei wat aan :d
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Zouden jullie dit proberen moest je over €1000+ beschikken?
Bij expekt kan je al bets plaatsen van 10 cent, dus misschien dat ik het op die manier eens zal proberen.
Momenteel heb ik daar een kleine €100 op mijn account.
Ik moet er wel nog bijzeggen, dat als er geen goals gescoord worden, je gewoon opnieuw je inzet verdubbelt maar dan op een andere match.
0 Vind ik leuk's
jovanovic:
Zouden jullie dit proberen moest je over €1000+ beschikken? Bij expekt kan je al bets plaatsen van 10 cent, dus misschien dat ik het op die manier eens zal proberen. Momenteel heb ik daar een kleine €100 op mijn account.

Ik zou het zelf niet doen. Het klinkt aardig, maar zoals Maar zegt zal dit na twee onverwachte 0-0's een dure grap blijken. Ik denk dat als je deze tactiek toepast op losse wedstrijden of andere losse weddenschappen met quotes van rond de 2.00, dat je meer succes hebben zult.
0 Vind ik leuk's
hyunsuk:
stravados:
ik snap je bedoeling maar heb het nog niet geprobeerd ... ik denk eerlijk gezegd wel dat dit winstgevend is maar dan moeten de odds wel boven de 2.00 liggen anders denk ik van niet Bv: ploeg 1 vs ploeg 2 min 0-15 : 1 euro geen doelpunt min 15-30: 2 euro geen doelpunt min 30-45: 4 euro geen doelpunt min 45-60: 8 euro geen doelpunt min 60-75: 16 euro geen doelpunt min 75-90: 32 euro --> doelpunt stel dat de odd 1.75 is dan win je 56 euro , maar je hebt 63 euro ingezet (32+16+8+4+2+1) dan maak je wel verlies ligt de odd boven de 2 dan maak je wel winst , dus ik zou zeggen dat het van de odds afhangt
Bij een quote van 1.75 moet je gewoon iets meer inzetten. Het in te zetten bedrag zal dan wat sneller oplopen, maar volgens de theorie zal je deze extra kosten snel terug verdienen. Zeker met de door Jovanovic genoemde bankroll moet dit goed op te vangen zijn.

ja maar ik denk dat dit geen goed idee is om dan hoger in te zetten . Stel dat er dan nog niet gescoord wordt wat ga je dan inzetten?
Als de odds altijd hoger liggen dan 2.00 kan je het wel eens proberen want als je je goed informeert is de kans klein dat je 2 matchen achter elkaar pakt waar er niet gescoord wordt
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
ja maar ik denk dat dit geen goed idee is om dan hoger in te zetten . Stel dat er dan nog niet gescoord wordt wat ga je dan inzetten? Als de odds altijd hoger liggen dan 2.00 kan je het wel eens proberen want als je je goed informeert is de kans klein dat je 2 matchen achter elkaar pakt waar er niet gescoord wordt

Bij een quote van 1.75 zul je wel meer dan moeten verdubbelen, om uiteindelijk de beoogde winst te behalen. Als er dan nog niet gescoord wordt, moet je voor de quote van de volgende 15 minuten kijken welk bedrag er dan nodig is voor je beoogde winst.
De kans om twee wedstrijden die 0-0 eindigen te halen is inderdaad klein, maar als het een keer gebeurt.. Maar in combinatie met het feit dat je soms misschien ook quotes onder de 2.00 tegenkomt, lijkt me dit een gewaagde strategie.
0 Vind ik leuk's
maar:
Twee keer onverwachts 0-0 en je bent je geld kwijt.
Zes kwartier per wedstrijd. Wedstrijd 1: Eerste kwartier is je inzet € 1, tweede € 2, derde € 4, vierde € 8, vijfde € 16, zesde € 32. Wedstrijd 2: Eerste kwartier € 64, tweede € 128, derde € 256, vierde € 512 (hier ben je je geld al kwijt, 512 + 256 + 128 + 64 + 32 + 16 + 8 + 4 + 2 + 1= 1023), vijfde € 1024, zesde € 2048,-.
En dat is dan als je steeds verdubbelt. Waarschijnlijk zou je vaak al méér dan het dubbele van je vorige inzet moeten inzetten om te voorkomen dat je verlies maakt, zoals Hyunsuk al zegt. Als in de eerste vijf kwartieren namelijk al niet gescoord is, zal de odd voor het zesde kwartier waarschijnlijk geen 2.00 meer zijn.
Geef je geld dan meteen aan mij. Of weet je wat, ik neem genoegen met de helft. Zo hebben we er allebei wat aan :d

mooie beredenering Maar. Al lijkt het me sterk dat je vaak 2x een 0-0 wedstrijd kiest, maargoed de bal is rond ;-)
0 Vind ik leuk's
stravados:
want als je je goed informeert is de kans klein dat je 2 matchen achter elkaar pakt waar er niet gescoord wordt
Die kans is niet klein. Sterker nog, 't is eigenlijk gewoon een statistisch gegeven dat het een keer gaat gebeuren.
Bedenk bovendien ook, stel dat je op het punt staat € 64,- in te zetten... wat je ermee kan winnen is dan alsnog slechts € 1,-.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
onzemichael:
mooie beredenering Maar. Al lijkt het me sterk dat je vaak 2x een 0-0 wedstrijd kiest, maargoed de bal is rond ;-)
Lees de Pick of the Day-contest van augustus op Bettingadvice.com voor grap maar eens na. Een proftipper, Macot, een expert op het gebied van 'overs' bovendien, heeft daar een losing streak van een stuk of 10 wedstrijden. En daar zitten vaak genoeg 0-0's tussen. Dat zijn dus wedstrijden waarvan hij, een proftipper, zegt: hier vallen een stuk of 5 goals, en dan wordt het 0-0.
http://forum.bettingadvice.com/forumdisplay.php?f=40
(vanaf 14/08 gaat ie de mist in)
Als een proftipper al 10 keer achter elkaar de mist in kan gaan op die manier, dan moet het Jovanovic ook wel 2 keer lukken denk ik ;-)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.