Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn strategie wedden om alleen te wedden op aantal goals max over 2,5

Ik ga als het mogelijk is hier een aantal rijtjes ( pre ) of als het niet lukt, na de match alsnog te posten waarop alleen word gespeeld op aantallen goals.

Het liefst alleen over 1,5 goals en sommige wedstrijden eventueel over 2,5 maar dat is ook echt de max.

Ik neem in het maken van een selectie genoegen met odds van minimaal 1,23 en speel hierin het liefst een rijtje van 4-6 maar zal af en toe ook een 8 tot 12-combi plaatsen over een wat langere termijn bijvoorbeeld een of gehele week.

Ik speel dan het liefst alleen de ' bekendere' teams waarbij je wel kan verwachten dat er goals gaan vallen. Niet zomaar op elke willekeurige wedstrijd die dan maar beschikbaar is.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rollerdam
Country flagrollerdam in 13-11-2014 13:05 Hulp en advies
in 13-11-2014 13:05 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb om te beginnen direct een 12 fold samengesteld op een aantal wedstrijden omdat er vandaag weinig interessants is.

Hij ziet eruit als volgt :

CSKA Moskou vs AS Roma - over 1,5 goals
BATE Borisov vs FC Porto - over 1,5 goals
Paris Saint Germain vs Ajax - over 1,5 goals
Schalke 04 vs Chelsea - over 1,5 goals
Shaktar Donetsk vs Atletic Bilbao - over 1,5 goals
Anderlecht vs Galatasaray - over 1,5 goals
Atletico Madrid vs Olympiakos - over 1,5 goals
Estoril vs PSV - over 1,5 goals
Villarreal vs Borossia MonchenGladbach - over 1,5 goals
Uruguay vs Costa Rica - over 1,5 goals
Colombia vs USA - over 1,5 goals
Man City vs Bayern Munchen - over 2,5 goals

Het winbedrag is je inzet x 25 afhankelijk van je bookmaker ( mijne is samengesteld bij Come on , maar ieder zn ding )

Eerstvolgende rijtjes worden 4-6 max wedstrijden en het liefst op dezelfde dag zodat ( direct ) cashen mogelijk is :)
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Ik speel zelf zeer vaak op aantal goals, meer als gewoon winnene team kiezen. Ik speel bijna altijd singles van 2,5 en af en toe is een combi van 3 a 5 westrijden met 1,5. Ik kan u zeggen dat je met singles hier toch meer kans op slagen zult hebben. Het is mij eenmaal gelukt een 10voudigr te winnen, heb het een keer of vijf gedaan maar was eerder als funbet.

Op de slngles van 2,5 goals heb ik om en bij de 10% winst momenteel op 200+ weddenschappen. Engeland en nederlanf springen eruit.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.