Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Most popular bets bookmakers

Dag allemaal!

Ik had een vraag over de most popular bets van bookmakers..

Voor diegenen die denken wuut waar heb jij t over ik doel dus op als je bijvoorbeeld bij Unibet naar Sport gaat en naar onder scrolt, staat er een soort combi voor je klaar ( vaak odd 10 ) die je in 1x kan meespelen.

Nu mijn vraag, doen jullie dit wel eens of is dit echt een afrader?

Alvast bedankt!

xoxoDenise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denisea
Country flagdenisea in 3-03-2015 20:24 Hulp en advies
in 3-03-2015 20:24 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dag Denise,

Leuke vraag met een eigenlijk simpel antwoord. Het is niet voor niets dat Unibet deze combinatie met een odd van 10+ daar toont. Veel mensen zijn op zoek naar winst, het liefste direct een grote winst. Een hoge odd verleidt daarbij mensen om snel geld te winnen maar combinaties van meer dan 2 wedstrijden zijn eigenlijk alleen maar 'geld verdienen voor de bookmakers'.

Lees ook eens dit artikel:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/kijk-uit-met-combis-ze-zijn-gevaarlijk-en-zorgen-voor-verlies/

Cheers :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Heeee!

Thanks voor je reactie!

Ik heb em nu al 2x meegespeeld en dan zelfs in aangepaste versie ( zoals hoge odd voor win waar ik niet zeker van ben, draw no bet gespeeld) en nu nog geen succes haha! Maar ben best wel benieuwd wat andere betters ervan vinden!


Interessant artikel trouwens;) Keep it up!

xoxo
0 Vind ik leuk's
Gewoon van afblijven, je kan een keer geluk hebben maar je gaat die echt niet winstgevend spelen.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.