Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Na under komt over

Ik ben nu al een tijdje actief op VW en ben zelf op zoek naar dé tactiek om winst te maken, alleen heb ik ondervonden dat het best lastig is om die te vinden. Nu vielen mij toch een aantal dingen op in de voetbalwereld. Ploegen die na dikke winstreeksen verliezen van een laagvlieger, en ploegen die vaak weinig goals maken die uithalen. Maar wat ik het meest opvallend vond, is het volgende:

Ploegen die na een wedstrijd waar weinig wordt gescoord veel scoren, en vice versa. Ik ben dit gaan onderzoeken en heb op excel een bestandje gemaakt. Daar komt uit, dat als ik in het verleden bepaalde wedstrijden over 1.5 goals had gepakt na een under 1.5 goals-wedstrijd, het toch wel erg vaak bij het juiste eind had.

Hier zie je dat sommige competities ook minder geschikt zijn, maar de meesten zijn wel geschikt en winstgevend.
De komende tijd ga ik enkel singles spelen op wedstrijden met ten minste één team die een under 1.5-wedstrijd in de vorige speelronde heeft gehad. Ik wacht eerst wel 20 minuten, om te kijken of het en beetje een open wedstrijd is, en om de quotering nog een beetje te laten stijgen. Ik zet mijn weddenschappen online in de loop van de weken d.m.v. een afbeelding. Ik hoop dat het goed uitpakt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bertusmulderije
Country flagbertusmulderije in 23-02-2015 08:41 Hulp en advies
in 23-02-2015 08:41 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.