Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Over 0.5 betsysteem

Hee jongens,

Ik ga beginnen met een betsysteem waarbij ik ga proberen om binnen 90 bets 53.000 euro te verdienen.
Elke bet is een over 0.5 bet waarbij er minstens 1 keer gescoord moet worden in een wedstrijd..

De odds voor deze bets liggen meestal rond de 1,10. Als je dus bent 10 euro begint:

10 = £25.94
20 = £67.28
30 = £174.51
40 = £452.70
50 = £1,174.18
60 = £3,045.52
70 = £7,899.29
80 = £20,488.81
90 = £53,142.69 (Dit is in pond, euro krijgt nog meer)


Na 10 bets kan je er voor kiezen om 10 euro er af te halen omdat je zo geen verlies meer kan lijden. Je kan dan verder spelen met de 15 pond. Met deze 15 pond probeer je dan nog 80 bets goed te hebben..

Natuurlijk is het moeilijk en zul je af en toe genaaid worden, maar daarom adviseer ik om de juiste wedstrijden uit te kiezen. Zo kun je op soccerway bijvoorbeeld statistieken zien hoeveel een team scoort en goals tegen krijgt.

Je kan ook in combi's betten. Zo pak je 10 wedstrijden met over 0.5 en dan heb je al 10 stappen ineens gezet.

Laat onder weten wat jullie bets voor vandaag zijn en laten we kijken of dit systeem winstgevend is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cr7brown
Country flagcr7brown in 22-11-2015 10:38 Hulp en advies
in 22-11-2015 10:38 Hulp en advies
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je maakt jezelf belachelijk
0 Vind ik leuk's
Gelukszoeker #452
Poging #23.981

EN ACTIE (n)


Helaas lijkt dit een hele makkelijke manier, maar dat is het niet.
Vaak genoeg kom je een 0-0 tegen. Door met odds van 1.07-1.10 te spelen gaat het niet hard, en vroeg of laat loop je tegen de lamp.

En ook al zou je het redden tot aan een bedrag van boven de 500 euro. Ben je dan wel bereid om door te gaan?

50k is natuurlijk overdreven, niemand die zoveel inzet met zo'n systeem. En veel bookies geven je niet eens de kans om zoveel in te zetten.
0 Vind ik leuk's
Vandaag drie keer geprobeerd:

Poging 1:
Heracles - Excelsior.... 0-0


Poging 2:
Caen - Angers.... 0-0


Poging 3:
Kopenhagen - Viborg.... 0-0



:( :( :( :(
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Vandaag drie keer geprobeerd:

Poging 1:
Heracles - Excelsior.... 0-0


Poging 2:
Caen - Angers.... 0-0


Poging 3:
Kopenhagen - Viborg.... 0-0



:( :( :( :(


Ik ook 2x geprobeerd. Shanghai 0-0 en Paok 0-0.

Toch niet normaal!!!
0 Vind ik leuk's
.
Heb het ooit een week gedaan en super gerunt, maakte van 300 ruim 10k. Maar dit is niet de manier, 1 keer een dodgy match en je verliest alles. Speelde toen ook Ajax Feyenoord, die werd 0-0. Totaal geen value en als je verliest ben je zwaar de klos.
0 Vind ik leuk's
Pick, Bet, Win .. Easy Money
Dit systeem is voor mij wel winstgevend. Jullie hebben dikke pech gehad op dat moment maar je moet niet vergeten dat het wel wat research nodig heeft. Blind wedstrijden betten is risicovol inderdaad.

Ik heb voor mezelf een x aantal landen op een 'zwarte lijst' staan waar de gemiddelde 0-0 uitslag boven 10.5 % ligt.
Deze landen probeer ik dan ook zoveel mogelijk te vermijden en speel ik ze wel, dan zullen het vaak jeugdwedstrijden zijn want hier wordt vaak in gescoord.

begin zelf met 100 euro inzet en heb na 8 goede bets mijn inzet i.i.g. terug.
Hierna speel ik verder met mijn winst en kan je met 30-32 bets op 1000 euro winst staan.

Dit lijkt heel veel (30 bets goed) en dat is het natuurlijk ook wel, maar je moet je wedstrijden (2-3-4 per dag) wel goed uitkiezen en niet overmoedig worden. Geduld is bij dit systeem een schone zaak. Soms is het spelen van 1 a 2 bets op een dag genoeg.

bets liggen vaak voor de wedstrijd op 1.04-1.07 dus er gaat wel wat tijd zitten in het afwachten tijdens wedstrijden. Meestal na 10-15 minuten staat de odd op 1.09-1.10 en dan zet ik in.

Of je moet ervoor kiezen om alleen maar pre bets te spelen waar de odd al 1.08-1.10 is. Je wedstrijden zijn dan wel beperkt waardoor je eerder kans maakt om tegen een 0-0 aan te lopen.


0 Vind ik leuk's
lol goed systeem!!1!!1!
0 Vind ik leuk's
lage odds = slecht systeem bvanhinthum?

Iedereen heeft zijn eigen systemen en speelwijze, weet niet wat jij aan winst pakt elke maand maar ik vind 1000 euro met dit systeem toch een leuke bijkomstigheid.
Ik speel ook niet verder tot de 50.000 euro waar dit topic oorspronkelijk over ging.


0 Vind ik leuk's
Show je bets maar en geef tips, dan zul je volgers kweken.
0 Vind ik leuk's
ptuinenga:
lage odds = slecht systeem bvanhinthum?

Iedereen heeft zijn eigen systemen en speelwijze, weet niet wat jij aan winst pakt elke maand maar ik vind 1000 euro met dit systeem toch een leuke bijkomstigheid.
Ik speel ook niet verder tot de 50.000 euro waar dit topic oorspronkelijk over ging.




Dat je dit nog durft te verdedigen überhaupt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.