Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Risicoloos een bankroll opbouwen voor beginners

Hoe kan je zonder enig risico je eigen bankroll verhogen middels de aanmeldings bonussen van bookmakers. Om deze strategie te kunnen spelen moet je een account hebben bij Betfair én bij een willekeurige andere bookie.


Het volledige artikel kan je vinden via onderstaande link:

- https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll


Edit Vw-crew: artikel verwijderd + link geplaatst.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geweldig artikel Vivoex vooral voor de beginnende wedder die net in de wedwereld komt kijken en snel een bankroll wil opbouwen ! Er zijn ook echt gigantisch veel bookmakers op het internet dus in dit geval lijkt het mij heel verstandig om bonussen vrij te spelen van alle online bookmakers die er zijn. De grotere bookmakers zijn allemaal veilig en vertrouwd bij de wat kleinere bookies zou ik altijd even op onderzoek uitgaan of de betreffende bookie wel veilig en vertrouwd is.
0 Vind ik leuk's
Unibet
dus je zet bij de ene in op verlies en de ander op winst.....leuk bij een 0-0:)
0 Vind ik leuk's
[quote]dus je zet bij de ene in op verlies en de ander op winst.....leuk bij een 0-0:)

dit idd, bij gelijkspel is alles weg? :)
0 Vind ik leuk's
[quote]dus je zet bij de ene in op verlies en de ander op winst.....leuk bij een 0-0:)
Een lay is hetzelfde als 1x / x2. Dus stel dat mijn voorbeeld wedstrijd in 0-0 eindigt. Dan heb je dus optie 2. Ik verlies 20 euro bij Unibet en win 20 euro bij Betfair, en ben hiermee dus al klaar met het vrijspelen van mijn bonus.

Die wedstrijd is inmiddels al afgelopen: FT Hungary 2 - 0 Lithuania.

Ik heb nu 15 euro winst bij Unibet. En 15 euro verlies bij Betfair. Ik hoef nu mijn bonus dus nog maar 4x rond te spelen voordat ik terug kan storten.
0 Vind ik leuk's
In bovenstaand voorbeeld heb je nu een bankroll van € 0,- op je Betfair, om verder te spelen moet je dus weer storten ??
Wat is dan je winst ??
Misschien zit ik er naast hoor.
0 Vind ik leuk's
[quote]In bovenstaand voorbeeld heb je nu een bankroll van € 0,- op je Betfair, om verder te spelen moet je dus weer storten ??

Klopt, daarom geef ik ook aan dat het handig is om al een saldo op betfair te hebben staan die een x aantal keer groter is dan het bonusbedrag.

[quote]Wat is dan je winst ??
0. verlies bij Betfair betekent winst bij de boomaker en omgekeerd

Heel dit systeem draait erom je bonusbedrag vrij te spelen zonder een enkel risico te lopen op verlies. Uiteindelijk is je winst dus je bonus.
0 Vind ik leuk's
vraag 1

Een paar punten waarop je moet letten:
• Let extreem goed op de bonus voorwaarden!! Ik ben al een paar keer in de fout geweest door niet goed de voorwaarden te hebben gelezen.

Zijn er voorwaaden bij Unibet/Bwin waaarmee je in de fout kan gaan?

en vraag 2

1. Hongarije wint
Bij Unibet in ik 20 x 1.75 = 35 euro - 20 = 15 euro winst.
Bij Betfair verlies ik mijn lay van 20 euro, met liability van 15 euro
je komt dus netto op 0 euro uit. Maar je hebt nu wel je bonus al 2 van de 6x rondgespeeld

Wat bedoel je met de liability? je verliest toch gewoon 20 euro?

En is het niet handiger om dat gelijk met 6x de inzet te spelen (in het geval van 50 euro: 6x50=300)

vraag 3 haha

Al het geld dat je op Betfair zet, dat kan je ten alle tijden opnemen, dus tot 0,- euro?
0 Vind ik leuk's
[quote]vraag 1

Een paar punten waarop je moet letten:
• Let extreem goed op de bonus voorwaarden!! Ik ben al een paar keer in de fout geweest door niet goed de voorwaarden te hebben gelezen.

Zijn er voorwaaden bij Unibet/Bwin waaarmee je in de fout kan gaan?

Nee, de grote bookies zijn wel duidelijk over de voorwaarden. De kleine bookies komen soms wel is met lastige voorwaarden zoals het alleen accepteren van bets die in een combi van 3 zitten.

[quote]en vraag 2

Wat bedoel je met de liability? je verliest toch gewoon 20 euro?

Nee. Dit is dus waarom je eerst Betfair moet snappen voordat je hiermee begint ;-)

kortgezegd speel jij zeg maar als bookmaker als je layed op Betfair. Het beste is als je gewoon daar even een account aanmaakt en alles uitprobeert met minimale bedragen.

[quote]En is het niet handiger om dat gelijk met 6x de inzet te spelen (in het geval van 50 euro: 6x50=300)

Ja. Als je meteen 300 euro inzet en layt bij Betfair ben je meteen klaar. Denk alleen niet dat de meeste beginners gelijk met 600 euro gaan lopen spelen :p

[quote]vraag 3 haha

Al het geld dat je op Betfair zet, dat kan je ten alle tijden opnemen, dus tot 0,- euro?

Ja, gratis van en naar Moneybookers. Moneybookers is bij Betfair gekoppeld aan ideal. Dus je storting staat meteen op je account
0 Vind ik leuk's
oke, ik ga het in het weekend is uitproberen, ik stuur nog wel een post welke wedstrijd, qouteringen en of het gelukt is!

alvast bedankt voor je informatie vivoex
0 Vind ik leuk's
Ik zie trouwens dat het overmaken van geld via ideal ook gewoon gratis is. Is het dan niet een beetje omslachtig om dan ook nog een moneybookers account aan te maken?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.