Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Risicoloos een bankroll opbouwen voor beginners

Hoe kan je zonder enig risico je eigen bankroll verhogen middels de aanmeldings bonussen van bookmakers. Om deze strategie te kunnen spelen moet je een account hebben bij Betfair én bij een willekeurige andere bookie.


Het volledige artikel kan je vinden via onderstaande link:

- https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll


Edit Vw-crew: artikel verwijderd + link geplaatst.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
in 17-11-2010 16:07 Hulp en advies
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Yes, begrijp je punt. Mag ik vragen hoe hoog je stakes zijn?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Deze week weer eens op Unibet ingelogd, stonden er maarliefst 3 promoties klaar. Allemaal lopen ze eind 2020 af. De promoties:


100% tot 70 euro

100% tot 50 euro

100% tot 40 euro


Nu wil ik graag deze bonussen het liefste zo snel mogelijk vrijspelen door middel van dit artikel: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Heeft iemand nog praktische tips of aandachtspunten die deze strategie ook volgt of heeft gevolgd?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Vanuit België kunnen we niet op die exchanges zoals Betfair dus kan er weinig van zeggen.

Wel een tip: lees en begrijp altijd goed de voorwaarden van bonussen etc. maar dat weet je wsl wel.


Hoe lang was het geleden dat je op Unibet bent geweest btw? Ze willen je blijkbaar graag terug ;-)

Bericht gewijzigd door thomas2x4u op za 22 feb. 2020, 15:48
1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op za. feb.. 2020, 16:47 schreef thomas2x4u:

Vanuit België kunnen we niet op die exchanges zoals Betfair dus kan er weinig van zeggen.

Wel een tip: lees en begrijp altijd goed de voorwaarden van bonussen etc. maar dat weet je wsl wel.


Hoe lang was het geleden dat je op Unibet bent geweest btw? Ze willen je blijkbaar graag terug ;-)

Denk dat dit een maand of 3 geleden was. Ze willen mij heel graag terug, ben bang dat dat niet zonder reden is. Thanx voor de tips, eerst maar eens een account op Betfair aanmaken.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.