Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RSS Reader app om Blogabet picks te ontvangen

Sinds enige tijd gebruik ik een RSS Reader app om meldingen te ontvangen van nieuwe tips van blogabet tippers die ik volg. Het voordeel is dat je niet meer om de zoveel tijd moet checken of er nog nieuwe tips zin. Daarnaast kun je snel na het bekend worden van de tip je bet plaatsen waardoor de kans kleiner is dat de odds (te veel) gedaald zijn of de wedstrijd al begonnen is.

Ik begreep in de chat en door vragen die ik kreeg dat niet iedereen begrijpt hoe dit precies werkt dus ik leg het even uit.

Het gaat om deze app. Ik gebruik een Samsung (android dus) maar volgens mij is deze app er ook voor Iphone.


Download en open de app. Je krijgt het onderstaande scherm te zien. Klik op het plusteken om een nieuwe url in te voeren. Zoals je ziet heb ik er al drie ingevoerd.


Voer de url van de blogabet tipper en een titel in en klik op OK. Ik gebruik even Chico (bekend van dit forum) als voorbeeld.


Als de tipgever een tip plaats ontvang je binnen enkele minuten een melding op je telefoon. Door verder te klikken zie je uiteindelijk de tip inclusief odd en gebruikte bookmaker.




In de instellingen van de app kun je nog verschillende dingen instellen zoals dat de app alleen nieuwe tips moet binnen halen als je internet hebt via wifi.

Ik ga er vanuit dat het duidelijk is zo. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar multimaker
Country flagmultimaker in 1-12-2014 12:51 Hulp en advies
in 1-12-2014 12:51 Hulp en advies
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Handig stukje informatie. Denk dat veel mensen hier wat aan hebben! Scheelt ook weer een paar euro in het jaar ivm die email alerts van blogabet! Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Dit is zeker een hele handige tip waar velen wat aan hebben (y) Ik zal eens gaan kijken of dit op mijn Iphone ook mogelijk is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb het idee dat de RSS feed niet de snelste is, ook krijg ik niet alles binnen heb ik het gevoel. Hoe zit dit bij jullie?
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
RSS feed zit inderdaad vaak een vertraging op.... Voor 25 euro per jaar kan je op blogabet email alerts activeren, werkt veel beter, sneller en makkelijker dan dat gedoe met rss feeds.

0 Vind ik leuk's
Heb voor 3 maanden nu email alerts genomen idd
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Ben benieuwd of zoiets ook mogelijk met bijvoorbeeld forums. wanneer er een reactie geplaatste wordt, dat je een melding krijgt.. (geldt niet voor dit forum, hier kun je meldingen via e-mail krijgen)
0 Vind ik leuk's
Moet je steeds een account maken op die apps?
Bestaat er ook een app waar geen account nodig is?
0 Vind ik leuk's
@Yippee: bij de app uit de openingspost hoef je geen account aan te maken.
0 Vind ik leuk's
Ik heb de app RSS Reader geïnstalleerd, maar hij loopt continu vast.
Is er een ander alternatief waar je geen account voor hoeft te maken?
Ik heb een Iphone.
0 Vind ik leuk's
Iemand die mij kan helpen hoe ik dit probleem kan oplossen?
Eventueel een alternatief van app waar je geen account moet maken?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.