Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ADO Den Haag - Vitesse (1 X 2) ADO Den Haag ? 1.50 2.15
NAC - PSV (1 X 2) PSV ? 1.50 1.60
1. FC Nürnberg - Bayer Leverkusen (1 X 2) Bayer Leverkusen ? 1.50 1.65
1. FC Köln - Bayern München (1 X 2) Bayern München ? 1.50 1.40

Mijn weddenschappen voor SSWS voor dit weekend.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooie bets (y) Heb trouwens gister m'n rijbewijs gehaald na de tweede keer. :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Mooie bets (y) Heb trouwens gister m'n rijbewijs gehaald na de tweede keer. :)

Gefeliciteerd! Ik heb er ook twee keer over moeten doen dus maak je daar maar niet druk over! Niet te veel (b) of (d) als je nog moet gaan rijden anders ben je straks niet meer (taart)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
helaas vw!
voor mij persoonlijk was het een super weekend...
helaas voor hier want je hebt egt precies de "verkeerde" bets geplaatst.
jammer maar kan gewoon gebeuren niets aan de hand:)
0 Vind ik leuk's
Ik ga in vervolg mijn taktiek veranderen voor de SSWS en zal alleen nog Valuebets plaatsen. Heb nu ook weer aantal betting boeken dus ik wordt steeds preciezer in mijn weddenschappen die ik afsluit. Hier wat weddenschappen voor het komende weekend :

Feyenoord - Vitesse (1 X 2) Feyenoord 1.38
Groningen - Roda JC (1 X 2) Groningen 1.67
Heracles Almelo - NAC (1 X 2) Heracles Almelo 2.20
Deportivo La Coruna - Real Valladolid (1 X 2) Deportivo La Coruna 1.62
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hee wedden,

Leuk dat je weer wat plaatst!
Even een tip he:
Zoek ook eens verder dan alleen 1x2 weddenschappen.
Zo leer je je wedkennis nog wat meer verbreden en zie je ook de voordelen van bijvoorbeeld een slecht presterende ploeg.
0 Vind ik leuk's
[quote]Hee wedden,

Leuk dat je weer wat plaatst!
Even een tip he:
Zoek ook eens verder dan alleen 1x2 weddenschappen.
Zo leer je je wedkennis nog wat meer verbreden en zie je ook de voordelen van bijvoorbeeld een slecht presterende ploeg.

Hoe bedoel je dit loekos?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Hee wedden,

Leuk dat je weer wat plaatst!
Even een tip he:
Zoek ook eens verder dan alleen 1x2 weddenschappen.
Zo leer je je wedkennis nog wat meer verbreden en zie je ook de voordelen van bijvoorbeeld een slecht presterende ploeg.

Thanxs Loekos voor de positieve feedback dat is altijd goed . (y)

Ik ben in ieder geval iedere dag mijn kennis omtrent wedden aan het uitbreiden. Idd ik zou er meer variatie aan moeten brengen. Ik hou me de laatste tijd voornamelijk bezig met valuebets en heb nu net 2 footballbetting boeken binnen. Verder kijk ik ook nog op verschillende sites voor extra kennis. Ik zal er aan denken om mijn strategieen uit te gaan breiden als het maar value opleverd op de lange termijn :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wie is er aan de beurt?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik was niet zo lang geleden nog aan de beurt. Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Misschien moeten we even opnieuw een indeling maken?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.