Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mischien is het goed om 1 iemand verandwoordelijk te maken voor ssws?!
Tussenstanden bijhouden etc. etc.
Ook ben ik voor het verhogen van de inzet in euro's en het verlagen van het aantal inzetten..
Bijvoorbeeld:
Nu:
max 5 picks van max €1,5 per bet = €7,50
Strax:
max 3 picks van max €2,5 per bet = €7,50

Ook is het goed om even duidelijk te maken wanneer iemand in en uit kan stappen.
Maak dus duidelijk dat bijvoorbeeld om de 4 weken mensen uit kunnen stappen of in kunnen "kopen"...
+ mischien een nieuw topic? we zitten nu al op 18 pagina ;-)
(wacht hier nog wel even mee voordat alle eventuele nieuwe regels zijn aangepast)
0 Vind ik leuk's
Goed idee Loekos idd ben ik er ook wel voor om het aantal bets wat te verminderen. Zo zullen de bets wat zorgvuldiger uitgekozen worden. En 3 bets opzoeken is ook wat minder werk dat scheelt weer en de kans is minder groot dat van dezelfde wedstrijden weddenschappen worden afgesloten.

In en uitstappen iedere 1ste van de maand ? Dat is makkelijk te onthouden. Misschien is het handig dat iedereen die deelneemt aan de SSWS actie een taak krijgt om bij te houden.
Een nieuw topic lijkt me ook heel erg handig deze bestaat uit wel erg veel pagina's.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
uitstappen in elke eerste van de maand lijkt me goed..
Het lijkt me wel beter dat we 1 iemand aansprakelijk maken voor ssws.
Dit omdat je dan geen onduidelijkheid hebt en je met vragen bij die gene terecht kan.
Iemand animo?! :p
0 Vind ik leuk's
Ik wil best taak op me nemen al lijkt het mij het beste om de taak te verdelen met iemand samen. Dat er dan onderling afspraken worden gemaakt wie waar verantwoordelijk voor is. Of als de een een tijdje afwezig is dat de ander het dan kan overnemen. Ik hoor graag de mening van iedereen wat de beste invulling zal zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Feyenoord - Vitesse (1 X 2) Feyenoord 1.50 1.38
Groningen - Roda JC (1 X 2) Groningen Groningen 1.50 1.67 2.51
Heracles Almelo - NAC (1 X 2) Heracles Almelo Heracles 1.50 2.20 3.30
Deportivo La Coruna - Real Valladolid (1 X 2) Deportivo La Coruna Valladolid 1.50 1.62

Feyenoord-Vitesse komt te vervallen omdat deze wedstrijd niet binnen 36 uur verder gespeeld wordt het speelgeld zal na 36 uur op de account teruggestort worden. Deportivo La Courona had ik fout. FC Groningen en Heracles had ik goed waardoor ik uitkom op een winst van 1.31.

Vanaf de volgende ronde zal ik verantwoordelijk zijn voor de SSWS actie en zullen we verder gaan met max 3 bets per ronde met een maximum bedrag van 2.5 euro per bet. Alleen moet ik wel geupdate worden over wie er allemaal meedoen en wie aan de beurt is omdat ik ook de tel ben kwijtgeraakt van wie aan de beurt is. :s

Ik weet voor mezelf dat ik komende ronde voor de weekend wedstrijden aan de beurt ben,dus zal ik voor het weekend mijn bets gaan plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Super man!
Nu moet je ven een nieuw topic aan maken met op de begin pagina een duidelijke uitleg met de nieuwe regels.
Ik stel voor om dit weekend met jou(wedden) en VW-crew te beginnen.
0 Vind ik leuk's
Mee eens...zullen we ook een 'deel II' van SSWS maken anders loopt de navigatie straks in de soep ;-)

Wedden, doe jij dat?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Lijkt me goed, kan hier een slotje op.
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.