Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scheidsrechters / arbiters statistieken, waar te vinden?

Tegenwoordig vind je over elke voetbalcompetitie / elke voetbalploeg ( zowel binnenlands als buitenlands competitie's ) allerlei statistieken , over de ploeg en over de spelers .
Maar waar kan ik statistieken vinden over de scheidsrechters / arbiters ?
Welke geeft bijv veel kaarten , wie is de strengste arbiter , wie gooit dikwijls met rode kaarten ?
Dit zowel voor de binnen en buitenlandse landencompetitie's maar ook voor Nationale en Internationale competitie's .
Ik weet dat je via Soccerway info kan vinden over de scheidsrechter die een bepaalde match fluit , maar had graag geweten of meer specifieke info en statistieken sites bestaan enkel gericht op arbiters .
Alle hulp en info is welkom .
Many Thanks


EDIT : het moet natuurlijk scheidsrechters zijn in de melding van deze topic
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 1-10-2016 08:48 Hulp en advies
in 1-10-2016 08:48 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je via soccerway ziet wie de scheidsrechter is dan klik je op zijn naam dan krijg je de stats van die scheids
0 Vind ik leuk's
Misschien heb je hier wat aan.

http://www.soccerbase.com/referees/home.sd
http://www.footstats.co.uk/index.cfm?task=referees

Zijn wel meerdere sites te vinden, misschien dat je ze wel eerder hebt gevonden.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.