Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Asian handicap

Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat er nog geen topic over de Asian Handicap was op Voetbalwedden.net, waarbij deze ook daadwerkelijk getest wordt. Ik speel nu ongeveer een week met de Asian handicap op bookmaker ComeOn en het bevalt uitstekend. Mijn reloadbonus heb ik gebruikt en hierdoor begon ik met een startroll van 360 euro. Deze is inmiddels opgelopen naar 500 euro en vanaf nu wil ik jullie aan laten tonen dat het winstgevend is en je vaak maar weinig verliest, omdat je soms de helft terug krijgt, wanneer het bv. een gelijkspel wordt.
Ik wil jullie nog even erop wijzen op 2 belangrijke topics die al te vinden zijn op VW:
Asian handicaps wanneer win je en wanneer verlies je
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
Meer weten of vragen?
Meer weten over Asian Handicaps? Er is reeds een forum topic over waar je je vragen kwijt kunt, dus gelieve ze niet hier te stellen: http://www.voetbalwedden.net/topic/asian-handicap-strategie-437/ (check dan vooral mijn n00b-vragen ;))
Ik zal eerst nog op ComeOn blijven spelen vanwege de bonus daar. Minimale odd voor een single is 1,80 anders telt deze niet mee voor de bonus :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 14-05-2012 17:09 Hulp en advies
in 14-05-2012 17:09 Hulp en advies
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
onzemichael:
Criciuma vs. Boa MG
Aziatisch FT
Criciuma : -1
1.86

Jij ook al net als leo, 93e minuut. (n)

Inzetje terug he ;)
Dat is het voordeel van Asian Handicap he :)
0 Vind ik leuk's
Daar keek ik ff overheen (y)
0 Vind ik leuk's
-
Veendam vs. Ajax 1-5 (Y)
Aziatisch FT
Ajax : -2.25
1.76
Lokomotiv Plovdiv vs. Ludogorets Razgrad 3-1 (Y)
Aziatisch FT
Ludogorets Razgrad : -1
1.86
Corinthians- Botafogo 1-3 (Y)
O/U FT
Kies: Meer dan 2.25
1.64
Winnings: 131,50
Buy-in: 75 euro
Winst: 56,50
Bankroll: 659 euro
0 Vind ik leuk's
We gaan weer even verder met testen:
Feyenoord- Mallorca 0-0 1/2 (N)
Aziatisch FT
Kies: Feyenoord -0.25
1.87
Vardar vs. BATE Borisov 0-0 (Y)
Aziatisch FT
Vardar : +0.5
1.76
Winnings: 56,50
Buy-ins: 50
winst: 6,50
Bankroll: 665 euro
0 Vind ik leuk's
Vasco da Gama - Botafogo 1-0 (Y)
Aziatisch FT
Vasco : -0,25
1.98
Bankroll: 690 euro
0 Vind ik leuk's
Honduras U23- Morocco U23 2-2 1/2 (N)
Aziatisch FT
Kies: Morocco U23 -0.25
2.02
Bankroll: 677 euro
0 Vind ik leuk's
Spain U23- Japan U23 0-1 (N)
Aziatisch FT
Kies: Spain U23 -1.25
1.94
Bankroll: 652 euro
0 Vind ik leuk's
Tromso- Olimpija Ljubljana 0-0 (N)
Aziatisch FT
Kies: Tromso -0.75
1.71
Vitesse vs. Lokomotiv Plovdiv 3-1 1/2 (Y)
Aziatisch FT
Vitesse : -1.75
1.64
Inter Turku vs. Twente 0-5 (N)
Aziatisch FT
Inter Turku : +1
1.76
Winnings: 33
Buy-in: 75
Winst: -42
Bankroll: 610 euro
0 Vind ik leuk's
Atletico Mineiro- Santos 2-0 (Y)
Aziatisch FT
Kies: Atletico Mineiro -1
1.73
Bankroll: 629 euro
0 Vind ik leuk's
Eindstand tot nu toe:
Beginsaldo was 500 euro en bets bedroegen 25 euro per bet. Saldo op dit moment bedraagt 629 euro (afgerond). Een roi van 25,8% (629-500 / 500 x 100% = 25,8 %)
Tot nu toe heb ik 79 bets geplaatst:
Winst: 32x
1/2 Winst: 11x
Push (DNB): 5x
1/2 Fout: 7x
Fout: 24x
Wat TomFCDB eerder op pagina 1 al aangaf is de winstpercentage bij Asian Handicap vaak 50% is en geen 33% wanneer je kiest uit 1 X 2. Hierdoor krijg je vaak bij een gelijkspel alsnog de helft van je winst of verlies terug.
Degene die hier niet mee spelen, dus zeker een aanrader om dit eens te proberen. Je zult immers minder snel verliezen waardoor je ook minder snel op tilt gaat :)
Ik speel Asian Handicaps op Comeon maar er zijn nog enkele sites waar je dit kunt spelen, zoals: Dafabet en 12Bet. (waar de odds ook een stuk hoger liggen dan bij Comeon).
Ik stop nu met testen, want er is gebleken dat er een mooie winst te halen valt met deze strategie. Daarnaast wil ik er ook nog bij zeggen dat ik dit strategie heb getest tijdens de zomerperiode, dus met EK en paar vriendschappelijke wedstrijden. Met de competities zou dit misschien nog iets makkelijker gaan en misschien nog wel hogere winst te behalen ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.