Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Asian handicap

Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat er nog geen topic over de Asian Handicap was op Voetbalwedden.net, waarbij deze ook daadwerkelijk getest wordt. Ik speel nu ongeveer een week met de Asian handicap op bookmaker ComeOn en het bevalt uitstekend. Mijn reloadbonus heb ik gebruikt en hierdoor begon ik met een startroll van 360 euro. Deze is inmiddels opgelopen naar 500 euro en vanaf nu wil ik jullie aan laten tonen dat het winstgevend is en je vaak maar weinig verliest, omdat je soms de helft terug krijgt, wanneer het bv. een gelijkspel wordt.
Ik wil jullie nog even erop wijzen op 2 belangrijke topics die al te vinden zijn op VW:
Asian handicaps wanneer win je en wanneer verlies je
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
Meer weten of vragen?
Meer weten over Asian Handicaps? Er is reeds een forum topic over waar je je vragen kwijt kunt, dus gelieve ze niet hier te stellen: http://www.voetbalwedden.net/topic/asian-handicap-strategie-437/ (check dan vooral mijn n00b-vragen ;))
Ik zal eerst nog op ComeOn blijven spelen vanwege de bonus daar. Minimale odd voor een single is 1,80 anders telt deze niet mee voor de bonus :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 14-05-2012 17:09 Hulp en advies
in 14-05-2012 17:09 Hulp en advies
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond speel ik:
Karlsruher vs. Regensburg Aziatisch FT Karlsruher : -1 25 @ 2.04
Nordsjaelland vs. Odense Aziatisch FT Nordsjaelland : -0.75 25 @ 1.80
Odds moeten wel boven de 1,80 zijn op ComeOn, anders tellen ze niet mee voor de bonus. Wanneer de bonus voldaan is, kan ik nog zakken naar odds van minimaal 1,70.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Voor vanavond speel ik:
Karlsruher vs. Regensburg Aziatisch FT Karlsruher : -1 25 @ 2.04 2-2 (n)
Nordsjaelland vs. Odense Aziatisch FT Nordsjaelland : -0.75 25 @ 1.80 0-0 (n)
Odds moeten wel boven de 1,80 zijn op ComeOn, anders tellen ze niet mee voor de bonus. Wanneer de bonus voldaan is, kan ik nog zakken naar odds van minimaal 1,70.

Slecht begin gehad.
Voor morgen weinig goed kunnen vinden, dus speel maar 1 wedstrijd uit de Aziatische CL:
Chonbuk H Motors- Kashiwa Aziatisch FT Kies: Chonbuk H Motors -0.5 @ 1,84 0-2 (n)
0 Vind ik leuk's
Leuk dat je dit topic bent gestart én dit écht gaat testen. Ik zal het nauwlettend op de voet gaan volgen. Ben ook benieuwd of je nog tegen dingen aanloopt of juist niet.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Succes! Ik denk dat er ook genoeg winst te halen is op deze manier. Ik speel iig de laatste tijd met hogere quotes.. Valt me op dat je daar meer winst mee haalt als je veel singles speelt (y)
0 Vind ik leuk's
thans for support Mario en Bet-winner :)
Helaas ging Cheobuk kansloos met 0-2 (en verdiend) onderuit. Bij de 0-2 misten ze nog wel een penalty, maar Kashiwa was veel beter.
Saldo op dit moment 425 euro.
Voor donderdag al een mooie pick gevonden:
Helmond- Venlo VVV
Aziatisch FT
Kies: Venlo VVV -0.25
Odd: 2,09
Even snel een toelichting:
VVV behaalde tegen Cambuur een nipte 4-3 overwinning en is gewaarschuwd dat het JL-clubs niet moet onderschatten. Toch wist het zelf 4 keer te scoren, dus met het scorend vermogen zit het wel goed.
Bij Helmond Sport zijn de problemen een stuk groter. Ik las het vanochtend in het Eindhovens Dagblad en vond het wel interessante informatie:
http://www.ed.nl/sport/voetbal/helmond-sport/de-koning-staat-voor-groot-dilemma-1.1631425
De vraag is of dat trainer Hans de Koning het tweetal Guus Joppen en Jeffrey Altheer, volgend seizoen onder contract bij VVV, wel moet opstellen aankomende donderdag. De spelersselectie is concreet: Joppen en Altheer moeten sowieso niet meespelen. Erik Quekel zei na afloop van het duel met FC Eindhoven zelfs dat hij dat 'logisch zou vinden'. Feit is wel dat De Koning wel heel weinig achter de hand heeft, zeker doordat aanvoerder Philipp Haastrup en Charles Kazlauskas donderdag zijn geschorst voor de eerste wedstrijd tegen VVV.
Ik verwacht dat ze niet mee zullen doen donderdag en daardoor missen ze gewoon 4 belangrijke krachten! Natuurlijk zullen ze op het bot gebrand zijn om een goed resultaat neer te zetten, maar ik verwacht dat VVV hiervan kan profiteren en gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Toch nog 3 interessante bets gevonden voor de Noorse competitie:
Molde vs. Fredrikstad
Aziatisch FT
Molde : -1.25
Odd: 1.80
Brann Bergen vs. Sogndal
Aziatisch FT
Brann Bergen : -0.75
Odd: 2.01
Odd Grenland vs. Sandnes Ulf
Aziatisch FT
Odd Grenland : -0.75
1.78
Hopen dat we morgen meer geluk hebben :d
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Toch nog 3 interessante bets gevonden voor de Noorse competitie:
Molde vs. Fredrikstad 2-0 (y)
Aziatisch FT
Molde : -1.25
Odd: 1.80
Brann Bergen vs. Sogndal 5-0 (y)
Aziatisch FT
Brann Bergen : -0.75
Odd: 2.01
Odd Grenland vs. Sandnes Ulf 2-2 (n)
Aziatisch FT
Odd Grenland : -0.75
1.78
Hopen dat we morgen meer geluk hebben :d

Odd Grenland kreeg het voor elkaar om een 2-0 voorsprong uit handen te geven en een keer alleen op de keeper naast te schieten. Erg jammer, maar wel de andere 2 bets goed.
Saldo is nu weer 421 euro en bet van VVV staat nog open.
Een -1,25 asian handicap bestaat uit een weddenschap -1 en weddenschap -1,5. Bij Comeon kun je deze ook in combi's spelen. Als single bet worden deze als volgt uitbetaald:

Morgen hopelijk VVV winnen en dan is de bankroll weer redelijk op beginstand :)
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag pak ik:
Helmond vs. Venlo VVV 1-2 (y)
Aziatisch FT
Venlo VVV : -0.25
2.09
Waalwijk vs. Vitesse 1-3 (y)
Aziatisch FT
Vitesse : +0.25
1.81
Den Bosch vs. Willem II 0-0 (y)
Aziatisch FT
Willem : +0.25
1.73
Toch nog voor Vitesse gekozen, omdat ik zag dat Sno niet mee kan doen tegen Vitesse. Vitesse mist alleen Annan vanwege schorsing en verwacht dat van der heijden daar prima kan spelen.
Willem II zie ik wel gelijkspelen. Den Bosch is erg afhankelijk van spits De Weert, maar mist 2 spelers die volgend seizoen naar Willem II gaan en dus afwezig zijn. Daarnaast alweer de 5e wedstrijd voor FCDB in 2 weken tijd en verwacht dat de vermoeidheid in het team zal sluipen. Dit is pas de 3e wedstrijd voor Willem II.
VVV ook lastig, maar Helmond Sport mist 4 basisspelers, dus die zijn erg verzwakt. :)
0 Vind ik leuk's
Nog eentje voor vanmiddag:
Oster- Brommapojkarna 4-1 (y)
Aziatisch FT
Kies: Oster -0.25
1.81
Oster thuis 3 overwinningen behaald en koploper in Eerste divisie Zweden. Bromma uit 1-0-2 en behaalt voornamelijk de punten in eigen huis.
Bedankt Etienne voor de tip :)
0 Vind ik leuk's
Alle 4 de bets waren goed van vandaag (y)
Bankroll nu: 523 euro
Ik zal binnenkort even alles bijwerken in de openingspost :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.