Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie : Goal vlak voor rust

Hallo mensen van het goede leven van wedden

Ik ga beginnen aan een strategie die hopelijk een tijdje door kan gaan en natuurlijk een positieve ROI kan behalen. Deze strategie is gebaseerd op wedstrijden waar een goal vlak voor rust valt. Wat me vandaag opviel is dat wanneer in een wedstrijd een ploeg die achterstaat net voor rust de aansluitingstreffer maakt of de gelijmaker maakt , deze ploeg ook vaak dan de lijn doortrekt.

Dit betekent dus ook bij 1-0 achterstand of zelfs bij 2-0 achterstand. Een paar voorbeelden van deze zaterdag zijn : de wedstrijd van Atalanta waar ze 2-0 achterkwamen , maar in de blessuretijd van de eerste helft nog de aansluitingstreffer maakten. Dit is vaak een harde klap voor de tegenpartij en de team die scoorde komt vaak sterker uit de kleedkamers. Nog een paar wedstrijden die vandaag zo verliepen zijn de wedstrijden van Lazio (maakte de gelijkmaker in 45+3) , de wedstrijd van Barcelona (Doelpunt viel in 45 minuut , natuurlijk is bij zo een ploeg de odd minimaal om nog te pakken hierna) en de wedstrijd van Cruzeiro die nog paar uurtjes geleden werd gespeeld waarbij de gelijkmaker viel in de 45e minuut en uiteindelijk wonnen met 2-1.

Kort samengevat ga ik op jacht naar live matches waarbij een ploeg de aansluitingstreffer OF de gelijkmaker maakt tussen de 40e en 45e minuut. Ik ga voor minimaal een odd van 1.50 bij rust en zal hier telkens 10 euro op plaatsen. Eind van de maand zal ik de balans opmaken en kijken wat voor ROI dit geeft. Wish me luck en als dit al eens eerder is gedaan don't attack me.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dhill0n
Country flagdhill0n in 7-12-2014 23:27 Hulp en advies
in 7-12-2014 23:27 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De enige voorwaarde is dus dat de ploeg tussen de 40ste en 45ste minuut de aansluitingstreffer Of de gelijkmaker maakt?
Stel Ajax staat 2-0 voor tegen Dordrecht en dord maakt in de 42ste minuut de 2-1. Dan speel jij op dord?
Zijn er nog andere factoren waar je naar kijkt? ranglijst, vorm, hoe de goal tot stand is gekomen etc

Het is mij ook vaak opgevallen dat een ploeg een achterstand ombuigt, het welbekende FIX wordt dan 2000X geroepen in de chat.
Maar of het vaak genoeg voorkomt om een positieve ROI te behalen is het tweede.


Ik ben benieuwd naar het resultaat en wens je in ieder geval veel success!
0 Vind ik leuk's
ben87:
De enige voorwaarde is dus dat de ploeg tussen de 40ste en 45ste minuut de aansluitingstreffer Of de gelijkmaker maakt?
Stel ajax staat 2-0 voor tegen Dordrecht en dord maakt in de 42ste minuut de 2-1. Dan speel jij op dord?
Zijn er nog andere factoren waar je naar kijkt? ranglijst, vorm, hoe de goal tot stand is gekomen etc

Het is mij ook vaak opgevallen dat een ploeg een achterstand ombuigt, het welbekende FIX wordt dan 2000X geroepen in de chat.
Maar of het vaak genoeg voorkomt om een positieve ROI te behalen is het tweede.


Ik ben benieuwd naar het resultaat en wens je in ieder geval veel success!


Natuurlijk zal er niet blind gebet worden , dit was ik vergeten te melden in de openingspost. Ik zal bij enkele match uiteraard kijken of de team wel enige kans maakt om te winnen. Hierbij zal ik kijken naar huidige vorm en de ranglijst. Maar meest belangerijke de statistieken van de eerste helft. Vaak gebruik ik hier bet365 voor om te kijken hoeveel schoten etc een team heeft gehad. Natuurlijk zijn deze stats niet het meest betrouwbaar want een schot van 30 meter telt ook mee. Toch hoop ik telkens een goede overweging te maken of de team een goede kans maakt om te winnen.
0 Vind ik leuk's
Eerste bet van deze strategie:

Wedstrijd : Torpedo moscow- Ufa
Ruststand : 1-2 (Aansluitingstreffer gescoord in 41e minuut)
Extra detail : Tegenstander rode kaart
Odd : Winst torpedo moscow @3.80
Stake : 10
0 Vind ik leuk's
dit is mij ook opgevallen, maar ik denk dat het slimmer om 1X te spelen, denk dat je dan meer winst pakt, maar we zullen het zien succes (y)
0 Vind ik leuk's
hiddemoneymaker:
dit is mij ook opgevallen, maar ik denk dat het slimmer om 1X te spelen, denk dat je dan meer winst pakt, maar we zullen het zien succes (y)



Wedstrijd : Torpedo moscow- Ufa
Ruststand : 1-2 (Aansluitingstreffer gescoord in 41e minuut)
Extra detail : Tegenstander rode kaart
Odd : Winst torpedo moscow @3.80
Stake : 10

Klopt ik geef je gelijk bij deze , torpedo 2-2 geeindigt wat zeker nog 3-2 kon worden. Maar ik zal in dit soort situaties wat meer 1x spelen dan op winst. Vanwege de rode kaart en de wat lagere odd was ik geneigd om winst te pakken.
0 Vind ik leuk's
2-2 de uitslag. in de 65ste minuut al 2-2. zonde! met 1x had je inderdaad de bet gewonnen.
Misschien is op over 0,5 goals voor de desbetreffende ploeg dan ook interessant
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd : haladas-pecsi
Ruststand : 1-2(aansluitingstreffer 41e min)
Odd: 1x @2.90
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
Helaas 1-2 gebleven...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.