Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie in winst omzetten door Ajay

Hallo,

Eerste keer sinds een tijd dat ik hier een topic maak. Ik denk zelf dat deze strategie nog niet geplaatst is. Ik heb de eerste 3 pagina's bekeken om te kijken of die er tussen staat en dit bleek niet het geval te zijn. Mocht dit toch het geval zijn, excuses ervoor.

Deze strategie is bedoeld voor de mensen die er niet voor terugdeinzen om een redelijk grote bedrag in te zetten. Het werkt als volgt :


Ik gebruik bij deze strategie zelf bookmaker Unibet.


Uitleg
Kies 2 bets uit met een quotering rond de €1.40. Dit kan iets minder zijn, maar ook iets meer. €1,50 is ook te doen. En dan dus 2 die voor jou zeker lijken. Natuurlijk is niks 100 % zeker. Maar je moet er een goed gevoel bij hebben.

Nu komt het. Zoek een weddenschap waarvoor je nergens minder dan €2,00 krijgt. Dus de thuisploeg, gelijkspel en uitploeg moet je +€2,00 krijgen. Het liefst allemaal zo hoog mogelijk. Zelf kies ik deze weddenschap :



Wat moet je doen?
Zet 3 rijtjes van €25 in. Kan ook meer zijn natuurlijk, iets minder ook. Maar veel minder maak je weinig winst. Daarom is deze strategie ook bedoeld voor mensen met ''ballen''.

Rijtje 1 : Rijtje 2 : Rijtje 3 :
€1,40 €1,40 €1,40
€1,40 €1,40 €1,40
€2,40 €3,10 €3,10


Doe mee met Ajay of kies zelf 3 wedstrijden uit
Zelf speel ik deze :
Kozakken Boys - HHC Hardenberg 1 €1,40
Vitesse - PEC Zwolle 1 €1,48
SV Sandhausen - VfR Aalen 1 €2,40
Inleg : €25

Kozakken Boys - HHC Hardenberg 1 €1,40
Vitesse - PEC Zwolle 1 €1,48
SV Sandhausen - VfR Aalen X €3,10
Inleg : €25

Kozakken Boys - HHC Hardenberg 1 €1,40
Vitesse - PEC Zwolle 1 €1,48
SV Sandhausen - VfR Aalen 2 €3,10
Inleg : €25

Hoeveel winst maak je?
Wanneer de 2 ''zekerheden'' hebben gewonnen, is de derde dus sowieso al goed. Dat is het voordeel hieraan. Hoeveel je precies hebt gewonnen ligt dus aan de derde wedstrijd. Bij een gelijkspel win je meestal het meest, maar in dit geval ook als de uitploeg wint.

Als de thuisploeg nu wint win je €124,32 - €75 (Totaal ingezette bedrag) = €49,32
Als ze gelijkspelen win je €160,58 - €75 (Totaal ingezette bedrag) = €85,58
Als de uitploeg wint win je €160,58 - €75 (Totaal ingezette bedrag) = €85,58


Natuurlijk kan dit niet altijd goed gaan. Maar in de meeste gevallen wel en dit wil ik bewijzen. Hoop dat jullie meedoen en dan ook alles hier posten, succes!



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajay070
Country flagajay070 in 27-02-2015 22:37 Hulp en advies
in 27-02-2015 22:37 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.