Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie om je inzet te bepalen

Je bent niet verplicht om deze strategie uit te proberen.
Let op geld winnen kost geld!

Deze strategie is puur gericht om je inzetten te bepalen, er wordt hier dus nog niet uitgelegd welke wedstrijden je moet selecteren.

We beginnen met een startsaldo, in dit voorbeeld is dat 20€.

Je deelt je start saldo door 4. nu heb je 4x 5€.
Je pakt daar 5€ van om in te zetten.
Die 5€ zet je vervolgens in op 5 verschillende coupons met een totale odd van +/- 20€
Dit betekent dat je dus 5x 1€ hebt ingezet. Zorg ervoor dat er geen dubbelle wedstrijden in de 5 coupons zitten.
Let ook goed op dat je wedstrijden uit dezelfde competitie goed verdeelt over je 5 coupons.

Zorg ervoor dat je met maximaal 4 wedstrijden de totale 20€ quotering behaalt.


Stel dat je verliest.

Saldo is dan 15€ gedeeld door 4 heb je nu in plaats van 5€ nu nog maar 3.75€ voor je volgende 5 coupons.
Dit betekent dat je nu in plaats van 5 coupons met een inzet van 1€ je nog maar 0.75€ per coupon gaat inzetten.


Stel dat je wint.

Je saldo is nu gestegen met een bedrag van 20€ bij 1 goede coupon tot 100€ bij 5 goede coupons.
Cash een deel uit. en doe dit iedere keer als je winst maakt. Hoeveel je uit gaat cashen is belangrijk.
Als je te veel uitcasht kan je bij de volgende inzetten minder inzetten dus een lager bedrag winnen.
Als je te weinig uitcasht kan je bij de volgende inzetten te veel inzetten dus een groter bedrag verliezen.

Deel daarna je overige saldo weer door 4. en zet je dat bedrag weer in op 5 koupons met maximaal 4 wedstrijden.

Als dit systeem je nu een goede manier lijkt. Selecteer dan 20 wedstrijden en kijk hoe goed je deze kan voorspellen. Je kunt zelfs winst boeken als je 16 wedstrijden van de 20 fout voorspelt.

Ik raad aan om dit systeem te spelen als er veel wedstrijden zijn of je bets te verspreiden over meerdere dagen.

De truuk is om de winnende 4 in 1 bet te combineren. probeer het anders eerst fictief uit.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar doedannn
Country flagdoedannn in 15-11-2016 12:45 Hulp en advies
in 15-11-2016 12:45 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De gedachte is niet zo heel slecht, maar vind die odd van 20 zo hoog. Waarom pak je niet @5 of @10?

Bij @5 heb je bij één coupon winst al quitte, pak je er een paar meer dan heb je winst.
Bij @10 verdubbel je al bij één coupon winst.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
De gedachte is niet zo heel slecht, maar vind die odd van 20 zo hoog. Waarom pak je niet @5 of @10?

Bij @5 heb je bij één coupon winst al quitte, pak je er een paar meer dan heb je winst.
Bij @10 verdubbel je al bij één coupon winst.


Als je quitte wil spelen kan je beter niet inzetten. sta je ook quitte

In de praktijk is dit soms 16€ soms 25€ hangt van de odds af.

0 Vind ik leuk's
Bij odd van @5 is twee coupons winnen gewoon verdubbelen van je inzet, je mikt niet op één winnen dan natuurlijk.

Misschien moet je aankomend weekend maar even een voorbeeld geven, denk dat dit in de praktijk toch ontzettend lastig wordt.
0 Vind ik leuk's
als ik er tijd voor vrij kan maken plaats ik wel een voorbeeld
0 Vind ik leuk's
Weet het niet goed.
Ga het morgen eens uitproberen en kijken hoe dat afloopt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.