Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Superheinz (systeem) bij Bwin

Ik zit te denken om een superheinz te spelen. Iets in die richting, de qouteringen zijn momenteel nog hoog omdat de wedstrijden recent zijn toegevoegd, en tevens heb ik niet veel intel aangezien Serie A nog niet is begonnen en hier wedstrijden van 3 speelrondes tussen zitten.. Is superheinz wel winstgevend? Iemand ervaring?


Wat is een Super heinz systeem?

Een super heinz systeem bestaat uit 120 weddenschappen die van 7 tips afkomen. Eenentwintig 2-tips combi's (parlays), vijfendertig 3-tips combi's (parlays), vijfendertig 4-tips combi's (parlays), eenentwintig 5-tips combi's (parlays), zeven 6-tips combi's (parlays) en een 7-tips combi's (parlays). Tenminste twee van de zeven tips moeten goed zijn om te winnen - het exacte gewonnen bedrag hangt af van het aantal correcte voorspellingen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aggeron
Country flagaggeron in 1-09-2011 01:29 Hulp en advies
in 1-09-2011 01:29 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Van bwin: Een Super Heinz bestaat uit 120 weddenschappen gebaseerd op zeven voorspellingen van verschillende evenementen: 21 tweevoudige, 35 drievoudige, 35 viervoudige, 21 vijfvoudige, zeven zesvoudige en een zevenvoudige weddenschap. Vanaf twee juiste voorspellingen heeft u een opbrengst.


Dan lijkt het me dat je toch zeker 5 van de 7 voorspellingen juist wil hebben wil je iets van winst... 5 juist is waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als een return van investment. 6 en 7 juist zal kleine en grote winst zijn. Lijkt me... Al bij al hangt het af van de tips. Als je wil kan je het uitrekenen: een systeem van 120 wedenschappen, je legt 60 euro in, dus 0,50 euro per weddenschap.


21 tweevoudige combi's, met minimale quote van 1,7 * 2 =3,4 en maximale quote van 2,45 * 2,45 = 6.


Dat maakt 21 tweevoudige combi's met quotes tussen 3,4 en 6... 1 zo'n combi levert dus tussen de 1,70 en 3 euro op.

Je kan het verder ook uitrekenen voor de andere meervoudige combi's, wat de quotes zijn... Over het algemeen denk ik dat je zowat effen zal uitkomen als je er5 juist hebt, misschien met kleine winst, afhankelijk van welke tips je juist hebt. Mik bij zo'n systeem, als je winst wil, maar op 6 of 7 juiste tips. Denk ik toch.


EDIT: dat bwin zegt dat je opbrengst hebt vanaf 2 juiste voorspellingen, klopt niet... Indat geval heb je dus één tweevoudige combi juist... Laten we voorstellen dat dat de meest opbrengende is (weinig kans) dan win je 0,5*6 = 3 euro van je inzet van 60 euro terug... Kan je moeilijk winst noemen hé...


Wat bwin bedoelt met "Vanaf twee juiste voorspellingen heeft u een opbrengst" wil zeggen dat je terugbetaalt krijgt vanaf twee juiste voorspellingen (in dit geval 3 euro) maar daarmee nog lang niet terug in het groen staat.

Bericht gewijzigd door Support op wo 11 mrt. 2020, 15:05
0 Vind ik leuk's
Enkelvoudige weddenschappen kunnen winstgevend zijn. Bij niemand maakt winst op de lange termijn met combi's.
0 Vind ik leuk's
aggeron:
Ik zit te denken om een superheinz te spelen.
http://imageshack.us/photo/my-images/854/knipseld.jpg/
Iets in die richting, de qouteringen zijn momenteel nog hoog omdat de wedstrijden recent zijn toegevoegd, en tevens heb ik niet veel intel aangezien Serie A nog niet is begonnen en hier wedstrijden van 3 speelrondes tussen zitten..
Is superheinz wel winstgevend? Iemand ervaring?

Heb je hier inmiddels al meer ervaring mee aggeron?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.