Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.


Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet


Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%


Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En hoe zit het met eigen goals? Zeer kleine kans natuurlijk maar dan zou het evt fout kunnen gaan toch? Miss dan nog inzetten op own goal scored: yes om al het risico te vermijden
0 Vind ik leuk's
Voor de liefhebbers! :)

Real Madrid - Basel:

Pepe to get booked:
Yes @6.00 (Unibet)
No @1.34 (Betsson)

Ramos to get booked:
Yes @4.25 (Unibet)
No @1.47 (Betsson)


Winst Pepe: 9,54 procent
Winst Ramos: 9,22 procent

Hier kun je berekenen hoe je je stake moet verdelen:
http://uk.wettportal.com/surebetcalculator/

Bij een directe rode kaart voor een van beiden is het helemaal kassa, aangezien bij Betsson enkel gele kaarten meetellen.


Verder nog een foutje bij Betsson in de wedstrijd FC Barcelona - Apoel op de pick Rode kaart voor Mathieu: Nee @1.17. Dit moet natuurlijk de odd voor een gele prent zijn. Grote kans op een void, maar is het proberen waard.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Scherp jeroen!

Helaas ben ik al zo gelimiteerd op betsson dat het voor mij niet mogelijk is om groot te zetten, maar voor andere mensen natuurlijk een mooie manier om de br te vergroten!
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
@Harmn; ik zie dat betsafe dezelfde odds hanteert als betsson in dit geval. Misschien heb je daar wat aan ;-)

@Jeroen; thanks!
0 Vind ik leuk's
Scotland referendum turnout

Unibet under 85% = 2.10
Ladbrokes over 85% = 2.62
16.57% surebet


Verder zie ik dat de line bij unibet sws veel hoger ligt dan de rest van de (engelse) bookmakers. Doe er wat mee!
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Harm op Ladbrokes vind ik geen over 85%
0 Vind ik leuk's
Bwin: most corners Schalke 04: 5.75
Bwin: gelijk aantal corners: 9.50
Overige bookies: Most corners Dortmund: 1.66

Er zijn 2 opties:

1. Je rekent gelijkspel wel mee in de surebet : 13.43%
2. Je rekent geen gelijkspel mee (miniem risico): 28.82%

Bij optie 2 ben je dus je geld kwijt als er een gelijk aantal corners vallen, maar deze kans is klein.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marathonbet: Genoa - Sampdoria red card no: 1.72
Unibet/888sports: Genoa - Sampdoria red card yes : 3.30
Surebet 13.07%

Succes!
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Bedankt! Ik heb die red card genomen. Zag hem helaas wel van 3.30 naar 3.00 gaan en vlak voordat ik m'n bet wilde plaatsen vernieuwde ik de odds nog even. Toen stond het nog maar op 2.80. Maar dat is evengoed nog 6,50% winst ;-)
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Bedankt! Ik heb die red card genomen. Zag hem helaas wel van 3.30 naar 3.00 gaan en vlak voordat ik m'n bet wilde plaatsen vernieuwde ik de odds nog even. Toen stond het nog maar op 2.80. Maar dat is evengoed nog 6,50% winst ;-)


die odd blijft maar zakken en laag voor een sending off: fixed?
0 Vind ik leuk's
Bolivia: Nacional Potosi - Oriente Petrolero

DNB: Nacional Potosi @1.80 (Mybet) / Oriente Petrolero @2.44 (SBObet) = winst 3.58%
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.