Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebetten m.b.v VW community

Even een kleine opmerking van mijn kant. Iedereen kent wel de omstandigheden bij AZ - Utrecht morgen. Het lijkt mij handig als we een topic aanmaken specifiek voor wedstrijden waar vrij gemakkelijk surebets (in de toekomst) zijn te plaatsen. De lijn voor winst AZ opende rond 1.90 en aangezien er vrij snel informatie boven kwam drijven over het gekke scenario voor Utrecht staat winst AZ nu op 1.44

1e bet = winst AZ @1.90
2e bet = DC Utrecht @2.85

Dit is best een mooie surebet en eigenlijk ook vrij voorspelbaar. De tweede bet is uiteraard pas 5/6 dagen later geplaatst.

Mocht je informatie hebben over wedstrijden/teams die veel te hoog zijn geopend of waar heel erg veel geld op één team geplaatst gaat worden, deel deze dan in dit topic! Als de hele community die 1e bet ook plaatst in het vervolg, dan zal de odd voor een DC sowieso al gunstiger worden. Kunnen we toch nog direct gebruik maken van elkaar.

The wolf of ball street heeft wel weer genoeg gezegd.

Cheers
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar griekhoofd
Country flag griekhoofd in 13-05-2017 15:21 Hulp en advies
in 13-05-2017 15:21 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.