Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Teams en competities en haar statistieken, wat als...

Graag wil ik veel dingen uitrekenen, ik zou daar best wat hulp bij willen gebruiken en wellicht vinden jullie dit ook erg interessant! :)
Ik weet dat statistieken niet alles zeggen maar wellicht kunnen we hier toch wat conclusies uit halen!
Ik richt me eerst op de Jupiler maar wellicht later ook op andere competities
Voel je vrij om mee te helpen..
Denk aan: wat als je alleen op de hoogste odds bet?, wat als je alleen op jong psv wed? wat als je alleen op odds tussen de 3 en 4 wed?
Via oddsportal kun je dit uitrekenen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar louweeh
Country flaglouweeh in 18-03-2014 22:36 Hulp en advies
in 18-03-2014 22:36 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat als ik nou elke ronde inzet op wint voor de thuisploeg?
Als je op elke thuiswedstrijd 10 euro hebt ingezet dan heb je t/m ronde 31 een verlies gemaakt van 164 euro
gemiddeld wint er per ronde 4,48 keer de thuisploeg en verlies je 5,3 euro
Wat als ik nou elke ronde inzet op winst bij gelijkspel?
Als je op elk gelijkspel 10 euro hebt ingezet dan heb je t/m ronde 31 een verlies gemaakt van 482 euro
gemiddeld wordt er per ronde 2,25 keer gelijk gespeeld en verlies je 15,54 euro per ronde
Wat als ik nou elke ronde inzet op winst voor de uitploeg?
Als je op elke uitwedstrijd 10 euro hebt ingezet dan heb je t/m ronde 31 een winst gemaakt van 182 euro
gemiddeld wint de uitploeg 3,25 keer per ronde en win je 5,87 euro per ronde.
Wat als ik nou elke ronde inzet op de hoogste odd?
Als je op elke hoogste odd 10 euro hebt ingezet dan heb je t/m ronde 31 een verlies gemaakt van 40 euro
gemiddeld wint de hoogste odd 2,38 keer per ronde en maak je 1,30 euro verlies per ronde.
Wat als je 10 euro inzet op winst op alle wedstrijden van jong ajax?
Als je 10 euro inzet op jong ajax dan heb je t/m ronde 31 een winst gemaakt van 111,50
gemiddeld per speelronde is dit 3,59 euro
hieronder nog wat clubs
jong Ajax 111,50 winst
jong twente 75,90 winst
telstar 62,90 winst
Dordrecht 61,6 winst
jong psv 52,20 winst
mvv 51,2 winst
emmen 16,20 winst
willem 2 32,30 verlies
sparta 77 verlies
achilles 112,8 verlies
Wat als je op elke wedstrijd van Red Bull Salzburg een handicap van -3 zet
Als je 10 euro inzet op RBS dan heb je t/m ronde 27 een winst gemaakt van maarliefst 316 euro, bij -2 is dit 128 Deze uitslag was bij -3 nog hoger als je bij alle wedstrijden -3 kon doen bij een aantal was alleen de -2 mogelijk
0 Vind ik leuk's
Eigenlijk kun je nu al concluderen dat het qua rendement niet echt hoog zit, ik heb het idee dat de onderliggende factoren van grotere invloed zijn.
0 Vind ik leuk's
louweeh:
Wat als je 10 euro inzet op alle wedstrijden van jong ajax?
Wat als je 10 euro inzet op alle wedstrijden van jong psv?

Je bedoeld zeker winst 'jong ajax' en winst 'jong psv'?
Verder zijn de aantallen wedstrijden (ongeveer 25 tot nu toe dit seizoen) helemaal niet representatief voor de lange termijn. Ik zie hier, ondanks je goede bedoelingen, niet de meerwaarde van in.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Klopt VW -Crew!
Tot nog toe kan ik het niemand aanraden om dit te doen maar wie weet is er ergens een formule naar winst :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.