Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto-13 vraagje: hoeveel winst met 11 goed bij Toto-13?

eey jongens ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraagje.


ik heb 11 goed met TOTO 13 mijn vraag is nu hoeveel heb ik nu gewonnen. de jackpot was 17000 euro als je 13 goed had maar ik weet dat je met 11 goed ook gewonnen hebt.

wie kan me helpen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soufian_10
Country flagsoufian_10 in 1-11-2009 18:45 Hulp en advies
in 1-11-2009 18:45 Hulp en advies
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
officieel zit je hier goed maar omdat hier weinig mensen tot niemand via de toto weddenschappen afsluiten ga je hier het antwoord niet krijg vermoed ik.
ik denk eigenlijk dat je niets gewonnen hebt omdat je de weddenschappen in een soort combi hebt afgesloten...
0 Vind ik leuk's
Ik kom dit tegen:
Toto 13 werkt hetzelfde als Toto-Select. (voorspellen: Winst thuisploeg, Winst uitploeg, Gelijkspel). Het verschil met Toto-Select en Toto 13 is dat je 13 wedstrijden goed moet voorspellen. Toto bepaald welke wedstrijden je moet voorspellen. Toto kiest naast Nederlandse wedstrijden ook buitenlandse wedstrijden uit. Bij Toto 13 hoef je niet alles goed te hebben, zo mag men 3 fouten maken. Hoe meer fouten je maakt hoe lager het winstbedrag zal zijn. Al heeft men meer dan 3 fouten dan is het Toto 13 blaadje niets meer waard. Een belangrijk icoon van de Toto 13 is Johan Derksen. Johan Derksen voorspeld elke maandag op televisie bij het programma Voetbal International de Toto 13 van de aankomende speelronde.

Ik zie alleen niet wat je prijs is! Heb je er 11 van de 13 goed? netjes hoor ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
jah ik heb er 11 goed.

maar ben benieuwd wat ik gewonnnen heb.

0 Vind ik leuk's
Ik zou zeggen, morgen even naar de sigarenboer! Lata je even weten wat je gewonnen hebt?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
jah is goed ik zal het je laten weten.
0 Vind ik leuk's
Ik weet wel dat ik met totoselect ook 11 van de 13 goed had dit weekend, 10cent inzet, en dat ik niet in de prijzen ben gevallen. 13 goed 10.000 euro, 12 goed 160 euro. Omdat je een soort jackpot krijgt verdeeld men het geld over het aantal winnaars. Je bent volgens mij afhankelijk van hoeveel mensen het goed hebben. En omdat jij dat niet weet kan je je winst ook niet berekenen en kom je er inderdaad pas achter als je je lot hebt afgegeven bij de sigarenboer!!
0 Vind ik leuk's
eey jongens ik heb me geld op gehaald


hahaha 11 goed en maar 5,71 gewonnen, omdat er 1300 mensen ook 11 goed hadden dus hebben ze de prijzen verdeeld.

Nou ben wel trots op me zelf dat ik 11 goed heb.
0 Vind ik leuk's
Waarom doe je het bij de sigarenboer? Online is toch veel chiller om te doen? En je kan een bonus krijgen en hogere quotes denk ik.
0 Vind ik leuk's
nou weetje wat het is vlaflip.
ik speel altijd online, maar was toevalig bij de sigarenboer (pakje marlboro halen ) dus dacht ik van ff snel toto 13 spelen. deed voor het eerst mee met toto 13 dus vandaar.

Normaal speel ik altijd via Unibet.
1 Vind ik leuk's
Het is ook wel leuk om het bij een sigarettenboer te doen, met een paar mensen inzetten. En dan gelijk je contanten innen de volgende week als je gewonnen hebt. :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.