Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto drama

Na een weekje wat verliezen te draaien had ik vandaag eindelijk weer een lekker betje met 1.70 odds te pakken, het ging hier om een speler total 180s under 1.5.


Het potje darten begon om 13:00 uur, om 12:44 een storting gedaan van 200,- euro op toto; storting gelukt en nog geen minuut later had ik 200 euro op 1.70 odds gezet waar ik ook mijn weddenschap-gelukt scherm zag op toto waar stond dat ik 340 euro zou krijgen als de bet een win is. Tevens ging mijn wallet van 200 -> 0.00 euro dus ik dacht prima weddenschap gelukt (aangezien het weddenschap-gelukt scherm) en ga verder naar bet365 waar ik nog 100,- had staan en die op exact dezelfde line zet met 1.72 quotering.


Nadat wedstrijd af was ging ik inloggen op mijn bet365 account waar zichtbaar is dat ik mijn weddenschap had gewonnen dus ik neem het bedrag dat openstaat op. Daarna probeer ik in te loggen op toto waar op dat moment een storing plaatsvind een goede ~50 minuten na het plaatsen van mijn weddenschap.


Rond 15:00 kan ik weer inloggen op mijn toto-account en zie dat mijn balans 0.00 euro is en dat mijn transactieoverzicht niks laat zien qua stortingen dus die 200 die ik heb gestort om 13:44 en ik zie mijn weddenschap niet tussen het weddenschaplijstje staan. Gelijk ben ik naar facebook gegaan en mijn stortingskenmerk gestuurd waar ze mij hadden vertelt dat ze storing hebben en het wel goed komt.


Nu is het 16:30 bijna weekend en ik kijk op mijn account alleen om te zien dat ze mijn storting terug hebben gezet de 200 (initiele storting). Net even wezen bellen met de klantenservice waar ze mij vertellen dat de weddenschap nooit is doorgekomen (wel afgeschreven maar niet gelukt). Ze vroeg mij ook naar een screenshot, ik had die graag willen geven maar ik maak niet van elke weddenschap een screenshot aangezien ik er van uit ga dat het gewoon moet werken.


Nu ben ik benieuwd hoe ver ik dit moet laten gaan? heb ik recht op iets of kan ik fluiten naar de winsten? Het is toch knullig dat ik het confirmatiescherm heb gezien inclusief weddenschap-id en dat ze mij nu vertellen dat hij niet is doorgekomen...


Flink irritant om zo het weekend in te gaan


TLDR: Toto storting gelukt (wallet 200,-)✔️ weddenschap geplaatst 200,- op 1.70 odds (wallet 0,-)✔️ uur later storing vind plaats wallet (0,-)❌ 2 uur later is de storing weg wallet (200,-)✔️

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Woetroe
Country flagWoetroe in 31-03-2023 15:55 Hulp en advies
in 31-03-2023 15:55 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.