Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitleg asian handicap in multiple

Ik vroeg me af hoe de AH werkt in een multiple. Stel je hebt een rijtje 4 wedstrijden, 3 daarvan heb je goed, de laatste wedstrijd speel je AH en krijg je normaal gesproken je halve inzet terug. Hoe werkt dat uit bij een multiple?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bearcon
Country flag bearcon in 6-05-2017 09:11 Hulp en advies
in 6-05-2017 09:11 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij een combi wordt per wedstrijd gekeken hoe de uitslag van een Asian is.
Krijg je bij 1 wedstrijd maar een halve loss of win dan wordt dit in de combi verwerkt. Althans is mijn ervaring bij Unibet.
Maar heb je de Asian fout dan is natuurlijk je combi ook fout ;)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

da's best een ingewikkeld verhaal terwijl het best simpel is: een void bet wordt odd 1.0, half win/void wordt 75% vd odd, half loose/void wordt odd 0.5
0 Vind ik leuk's
robbie63:

da's best een ingewikkeld verhaal terwijl het best simpel is: een void bet wordt odd 1.0, half win/void wordt 75% vd odd, half loose/win wordt 25% vd odd


Werk dat eens uit? Want als je het voorbeeld gebruikt uit het artikel kom ik op het volgende uit.

Barcelona +0.75 AH @ 1.90
Real Madrid +0.75 AH @ 1.20

Maakt een odd van 2.28. Zet daar een tientje op in. Stel nou dat Barcelona wint (of gelijkspeelt) en Real met één doelpunt verschil verliest, dan krijg je €9,50 uitbetaald. Want een tientje op Barcelona maakt €19 en dat wordt gehalveerd omdat je de Real weddenschap half verloren hebt, dus dat wordt €9,50.

Volgens jouw redenering is een half lose/win 25% van de odd. 25% van de odd van 2.28 = 0.57. Wat zou betekenen dat je bij een tientje inzet €5,70 uitbetaald zou krijgen, maar dat klopt niet. Dus ik volg je niet.
0 Vind ik leuk's
battes:

Werk dat eens uit? Want als je het voorbeeld gebruikt uit het artikel kom ik op het volgende uit.

Barcelona +0.75 AH @ 1.90
Real Madrid +0.75 AH @ 1.20

Maakt een odd van 2.28. Zet daar een tientje op in. Stel nou dat Barcelona wint (of gelijkspeelt) en Real met één doelpunt verschil verliest, dan krijg je €9,50 uitbetaald. Want een tientje op Barcelona maakt €19 en dat wordt gehalveerd omdat je de Real weddenschap half verloren hebt, dus dat wordt €9,50.

Volgens jouw redenering is een half lose/win 25% van de odd. 25% van de odd van 2.28 = 0.57. Wat zou betekenen dat je bij een tientje inzet €5,70 uitbetaald zou krijgen, maar dat klopt niet. Dus ik volg je niet.


sorry foutje: half loose/win bestaat natuurlijk niet; ik bedoelde half loose/void, en die moet dan 50% vd inleg zijn dus odd 0.5, heb het inmiddels aangepast
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.