Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Underdog?

Bij wedstrijden, zoals tennis, basketbal en ijshockey, waar er maar één winnaar is, is het dan niet, op lange termijn, gunstiger om op de underdog te betten. Ik volg het nu een tijdje en denk dat het best winstgevend kan zijn?
Heeft iemand dit al geprobeerd of wat vinden jullie van deze denkwijze?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cesc
Country flagcesc in 16-01-2014 13:08 Hulp en advies
in 16-01-2014 13:08 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik weet het niet cesc. Bet vooral bij tennis vaak op de underdog. Het gebeurt ook regelmatig dat degene wint, vooral bij damestennis.
0 Vind ik leuk's
Het is iig niet winstgevend als je consequent op de underdogs (of de favorieten) speelt.
Je moet ze goed uitzoeken (bijv. als de favoriet uit vorm is of last heeft van blessures/pijntjes).
0 Vind ik leuk's
Ik ben het wel eens met tip.
Verder lijkt me goedkope favorieten (in tennis / paardenrennen / darten e.d.) layen wel interessant. Het is erg goedkoop, snelle actie als ze slowstarten of even achter komen (breakpoint, even achter oid), kun je ze vaak met winst uitcashen. M.n. favorieten die idioot laag staan. Real, Barca, Nadal, etc. staan vaak op 1.09-1.12, maar moeten (ondanks dat ze zo goed zijn) ook er even in komen, hebben met een gemotiveerde tegenstander te maken, en dan loont het om ze te layen en tijd te gunnen. Als het mis gaat, verlies je minimaal. Als het even duurt kun je vaak al snel met winst uitcashen en als ze break-points (of erger, doelpunt/set) achter komen, kun je dikwijls een mooie winst pakken. Maar gedegen onderzoek heb ik er zelf nog nooit naar gedaan.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.