Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet account geblokkeerd

Goedemorgen,


Ik heb een probleem!


Een maatje van me (zonder Unibet account) heeft via mijn account een aantal stortingen gedaan op Unibet. Is in het verleden weleens vaker gebeurt, echter de laatste maanden een stuk intensiever.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling (snap ik) en daardoor moest ik zijn bankgegevens verifiëren. Dat heb ik netjes gedaan, verhaal uitgelegd in de chat, erna mijn wachtwoord veranderd zodat het niet meer zou gebeuren.


Unibet heeft echter toch mijn account geblokkeerd ivm het overtreden van de voorwaarden (3rd party deposit violation).


Ik heb dat account zo'n 15 jaar en speel graag via Unibet, ik wil dus graag blijven spelen. Maar na al die jaren zonder problemen word ik nu na een "foutje" zonder genade geblokkeerd.


Heeft iemand dit al eens gehad en wat heb je toen gedaan? Of hebben jullie advies wat ik zou kunnen doen? Of is het gewoon pech hebben en een andere bookie zoeken??


Hoor het graag, groetjes Jasper

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jappa1988
Country flagjappa1988 in 24-03-2021 04:58 Hulp en advies
in 24-03-2021 04:58 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb in het verleden toen ik veel jonger was ook wel eens een misstap gemaakt bij Unibet, door twee accounts te hebben. Nu gebruikte ik in de praktijk maar één account. Dat andere account deed ik weinig mee.


Ik heb toen zelf contact opgenomen met Unibet support en mijn dubbel account opgebiecht, en gevraagd of ik mag blijven spelen op mijn main account omdat ik graag bij Unibet speel.


Uiteindelijk hebben ze het account geband of verwijderd en mocht ik op mijn oorspronkelijke account blijven, waar ik nu al jaren lang op speel zonder problemen.


Advies is vriendelijk vragen denk ik..



1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Jordy clasie is that you?

Bericht gewijzigd door niks-mis-mee op Thu 25 Mar 2021, 17:14
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.