Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet klacht bet afhandeling

Zaterdagavond was de amateur bokswedstrijd tussen de youtube vloggers: KSI - Paul Logan.

In tegenstelling tot professionele bokswedstrijden had je geen standaardkeuze om een draw te kiezen.


De keuze die je op de voorpagina hebt is KSI wint of Logan Pault wint. Dit is een foto die ik met terugwerkende kracht terugvond op de unibet (finland) twitter, ook daar werd het zonder draw aangegeven:



De wedstrijd werd beslist in een gelijkspel. Hier lijkt mij de meest logische afhandeling dat de bet gevoid wordt aangezien je op een 2way wed, maar het werd afgehandeld als een lost. Mogelijk dat er wel een draw optie als "Extra wedtype" werd aangeboden net zoals je op het aantal rondes kan wedden.


Maar op de unibet voorpagina kon je alleen de winnaar kiezen. Ik ben al vaak in de chat geweest en ze zeggen het onderzocht te hebben en dat de Drawkeuze er wel bij stond. Het enige wat ik nog kan doen is een vorm van bewijs van een screenshot voor ik inzetten.


Nu zie ik echter op het unibetforum dat er diverse forums zijn geopend met hetzelfde issue en ook leden reageren met hetzelfde issue.


https://www.unibetcommunity.com/t5/Betting-and-Sports/Ksi-vs-logan-paul/td-p/175702

en

https://www.unibetcommunity.com/t5/Betting-Help/KSI-vs-Logan-Paul/td-p/175704

en

https://www.unibetcommunity.com/t5/Betting-Help/Ksi-vs-logan/m-p/176034


Hebben meer mensen op KSI vs. Logan ingezet? Ook die tegen hetzelfde probleem aanlopen en mogelijk bewijs hebben in de vorm van een screenshot voor het inzetten op deze wedstrijd.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thunder
Country flagthunder in 27-08-2018 14:16 Hulp en advies
in 27-08-2018 14:16 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik denk dat je kansloos bent..

0 Vind ik leuk's

Ik kan wel zeggen dat op bet365 er zeker geen draw optie was, mocht je dat verder helpen. Heb er wel niet op gewed.

2 Vind ik leuk's

die money zijde kwijt denk, Unibet is echt een ripbookmaker geworden.

Ik weet er alles van ondertussen.

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ik had gewoon de optie om draw aan te vinken bij 1X2.

Deze stond zelfs 10+

2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Heb je dat gezet zeker lord of betting sjors tank

1 Vind ik leuk's

Wanneer gaan mensen eens inzien dat unibet altijd naait.. ga gwn weg van deze bookie met zn allen.. hoe simpel is et

2 Vind ik leuk's

Precies, de reacties m.b.t. Uni rijzen de pan uit. Of in ieder geval: Steeds meer slechte reviews en aangezien de loyalty van ze al 1 grote schande is gewoon wegwezen daar idd. Die gasten denken of zijn binnen en het lijkt ze ook echt geen reet te boeien.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 27 aug. 2018, 16:16 schreef thunder:

Zaterdagavond was de amateur bokswedstrijd tussen de youtube vloggers: KSI - Paul Logan.

In tegenstelling tot professionele bokswedstrijden had je geen standaardkeuze om een draw te kiezen.


De keuze die je op de voorpagina hebt is KSI wint of Logan Pault wint. Dit is een foto die ik met terugwerkende kracht terugvond op de unibet (finland) twitter, ook daar werd het zonder draw aangegeven:



De wedstrijd werd beslist in een gelijkspel. Hier lijkt mij de meest logische afhandeling dat de bet gevoid wordt aangezien je op een 2way wed, maar het werd afgehandeld als een lost. Mogelijk dat er wel een draw optie als "Extra wedtype" werd aangeboden net zoals je op het aantal rondes kan wedden.


Maar op de unibet voorpagina kon je alleen de winnaar kiezen. Ik ben al vaak in de chat geweest en ze zeggen het onderzocht te hebben en dat de Drawkeuze er wel bij stond. Het enige wat ik nog kan doen is een vorm van bewijs van een screenshot voor ik inzetten.


Nu zie ik echter op het unibetforum dat er diverse forums zijn geopend met hetzelfde issue en ook leden reageren met hetzelfde issue.


https://www.unibetcommunity.com/t5/Betting-and-Sports/Ksi-vs-logan-paul/td-p/175702

en

https://www.unibetcommunity.com/t5/Betting-Help/KSI-vs-Logan-Paul/td-p/175704

en

https://www.unibetcommunity.com/t5/Betting-Help/Ksi-vs-logan/m-p/176034


Hebben meer mensen op KSI vs. Logan ingezet? Ook die tegen hetzelfde probleem aanlopen en mogelijk bewijs hebben in de vorm van een screenshot voor het inzetten op deze wedstrijd.

Unibet had wel de mogelijkheid om op gelijkspel te zetten,

als ik me niet vergis was het @19,00

0 Vind ik leuk's

Ook als standaard bet gromtom? Dus op de voorpagina zonder dat je extra wedtypes aanklikt. Ik had wel een medewerker in de chat die toegaf dat de draw optie er 'even' niet bij heeft gestaan. Mijn vermoeden is dat ze toen bedoelde dat de extra wedtypes er nog niet bij stonden.


Ik denk dat ik ook de overstap naar een andere bookie en niet alleen om het issue zelf maar meer hoe ik wordt geholpen.


- Zaterdagavond meteen na de wedstrijd in de chat:

  • Medewerker gaf aan dat hij een coulance zou aanvragen bij de sportafdeling.
  • Afgesproken dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen (niet gebeurd!).

- Zondag in de chat

  • Medewerker geeft aan dat het nog in onderzoek is en later in de avond terug te komen
  • Ik kom een paar uur later in de avond terug maar moest alsnog later terugkomen.

- Maandag in de chat

  • Medewerker kan chat gesprek van zaterdagavond niet terug vinden. Ondanks ik een Chat ID nummer van het chat gesprek heb.


De belangrijkste chat gesprek waar in werd gezegd voor een coulance aanvraag konden ze gek genoeg niet terugvinden. Je geeft een chat ID nummer van het betreffende chat gesprek en daar kijken ze ook niet naar. Ik had zondag voor de zekerheid ook nog alles netjes op mail gezet. Maar ook daar vooralsnog geen antwoord op.


Bij unibet ben ik er ook klaar mee. Niet alleen door de situatie van de bet, maar ook door de manier van afspraken die niet na worden gekomen en er zelf steeds achteraan te gaan.

Bericht gewijzigd door thunder op di 28 aug. 2018, 13:01
1 Vind ik leuk's

Unibet zijn oplichters ze willen niet uitbetalen

Weet iemand waar ze precies gevestigd zijn

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.