Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Van 2 naar 20 in 5 stappen

Deze stategie heb ik van een ander forum en het leek me er wel eentje dit winstgevend kan zijn. Ik heb er een beetje mijn eigen versie van gemaakt.

Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.

Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.

Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.

Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

-----

Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00




0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar meenen
Country flagmeenen in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
73 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Good Luck, denk dat dit wel winstgevend is op lange termijn. Ook wel relaxed dat je niet meer dan 2 euro per keer kunt verliezen.

Oja tip: Hertha is rond 22u afgelopen en Porto begint om 22.15u met een quote van 1,60 ;)
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd.. Ik ga de voortgang volgen (y)
0 Vind ik leuk's
Klinkt goed en logisch ;)
0 Vind ik leuk's
Nou hij begint lekker :p Hertha speelt 0-0. Jammer maar helaas.

Ik begin gewoon een nieuwe:

Stap 1: 2 euro @ FC Porto --> 2.90
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
Dus je zet altijd max 2 euro in ?
Iedere weddenschap ?
0 Vind ik leuk's
Nee. Stel FC Porto wint dan win ik 2.90. Dan bij Stap 2 zet ik die 2.90 in op weer een wedstrijd. De winst daarvan zet ik weer in op een weddenschap. En dit tot Stap 5.

Over de 5 wedstrijden moet de quote wel gemiddeld 1.59 zijn om na 5 stappen op 20 euro uit te komen.

Snappie?
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]Klinkt goed en logisch ;)

@degemaskerde:
Welkom op voetbalwedden! Leuk dat je je mengt in het forum ;-)

@meenen:
Ik snap je strategie en ben benieuwd of dit inderdaad winstgevend is op lange termijn. Je moet inderdaad 5 wedstrijden goed hebben voordat je weer opnieuw met 2 euro start. Klopt het dat je dus ook een combi van 5 wedstrijden (odds gemiddeld 1,59) kan afsluiten om hetzelfde resultaat te krijgen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nee een combi van 5 wedstrijden (odds gemiddeld 1.59) brengt je niet tot het zelfde resultaat. ;-)

Hmm, Porto heeft ook gelijk gespeeld zie ik nu. Lekker begin :-$

Deze week begin ik opnieuw een rijtje.
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]Nee een combi van 5 wedstrijden (odds gemiddeld 1.59) brengt je niet tot het zelfde resultaat. ;-)

Hmm, Porto heeft ook gelijk gespeeld zie ik nu. Lekker begin :-$

Deze week begin ik opnieuw een rijtje.

Laat je niet uit het veld slaan Meenen! Kan gebeuren!

Verder: 2x1,59x1,59x1,59x1,59x1,59 = 20,3243009598 Lijkt met de combi van 5x1,59 dus wel degelijk op 20+ euro uit te komen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Oh oke. Ik ben niet zo goed in rekenen haha.

Iemand die een rijtje mee doet deze week?
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.