Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdubbelingsstrategie op gelijkspellen

Hallo iedereen,
Ik ben nieuw. En heb een paar vragen (gedachtegangen).
Er zijn wedstrijden die erg aan elkaar gewaagd zijn: als je thuisvoordeel, verleden wedstrijden, schorsingen, etc. etc. allemaal afweegt, dan nog lijkt de wedstrijd in balans te zijn, en liggen de quoteringen zeer dicht bij elkaar.
Iedere dag vind je er wel één, vandaag is het voorbeeld:
VfL Wolfsburg 2.55
X 3.50
VfB Stuttgart 2.55

Vraag 1: zijn dit aantrekkelijke wedstrijden om op te wedden? Ik vind ze erg spannend. Wat zouden jullie doen (ik wil geen specifiek advies over deze wedstrijd), maar zijn er algemene tips over dit soort wedstrijden? Bv. veel gelijkspellen?
Vraag 2 / gedachtegang: misschien heb ik het mis, maar ik heb het gevoel dat dit soort wedstrijden eerder in gelijkspel eindigen. Wat zijn jullie ervaringen? Is het aantrekkelijk om hier op te wedden? En om op dit soort wedstrijden de verdubbelingsstrategie toe te passen? Stel dat je bankroll 6/7 wedstrijden aankan als verdubbelingsstrategie, is het dan niet heel erg likely dat er van de 7 wedstrijden waarop je wed (en waarbij quoteringen dicht bij elkaar liggen), niet 1 gelijk eindigt? En je zo ook goed winst maakt aangezien gelijkspel meestal rond de 3-3.50 is gequoteerd?
Natuurlijk weet ik: geen garanties, iedere wedstrijd apart, etc. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen en strategie t.o.v. dit soort wedstrijden.
Groet, Tom
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 17-12-2011 13:28 Hulp en advies
in 17-12-2011 13:28 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.